Beantwoord

Fon hotspot geen verbinding

  • 30 May 2019
  • 29 reacties
  • 951 keer bekeken

hotspot slecht te verbinden en als je verbonden bent Staat er niet verbonden Terwijl wfi op 3 strepen staat en erstaat open verbinding Overgestapt van Ziggo KPN niks beter maar meer betalen jammer hoor
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 3 June 2019, 10:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Hoi en welkom op het forum!
Wat jammer dat je geen contact kan maken met een fon hotspot, @Gys100 . Het zou moeten werken en ik help je graag verder.
Als je verbinding hebt gemaakt en je gaat dan naar je browser wat gebeurt er dan? Kom je op een vangpagina? Vaak moet je hier nog inloggen, namelijk.
Als ik in log geeft de pagina aan er is een fout En als ik soms verbinding heb wordt er gezegd helaas u heeft geen internet verbinding Symbool internet geeft 3 strepen en wifi zegt kpn fon verbinding
https://kpn.portal.fon.com/jcp/020000115EB4E442A631F7AE?res=success_sg&nas_ip_address=213.75.201.87&token=1557051499592281f8504212a5926651faefef3aa127281b26d803e&useurl=http%3A%2F%2Fwww.msftconnecttest.co Dit is de web site waar ik inlog
geen antwoord kpn ligt zeker op het strand
☹️☹️
Reputatie 7
Badge +11
@Gys100

Heb je soms ook de Fon app geïnstalleerd?
Zie https://forum.kpn.com/internet-9/kpn-fon-inloggen-473393#post771747
Reputatie 7
Badge +11
@Gys100 Je ligt toch niet stiekem ook op het strand?😉😂
nee op bed met hoofdpijn van kpn Fon😄
nee ik las dat die app ook niet werkt
Reputatie 7
Badge +11
Oké,dan kunnen we dat in ieder geval uitsluiten.
ik heb nu een half uurtje kunnen internetten met fon het was het journaal normaal een halfuur nu een uur Met stilstaande beelden stotterende beelden Ik heb wel kunnen begrijpen wat er in de wereld is gebeurd.
Ik denk dat ik maar een nieuwe antenne aanschaf met een hogere dpi ontvangst.
Wifi geeft nog drie strepen redelijk bereik om te kunnen ontvangen lijkt mij.
Ik zit op de boot in de haven en rond mij heen staan flats deze geven wel een Fon straal af.
Ik gebruik fon voor op mijn laptop.Nou maar opzoek naar wifi versterker + antenne.
Alleen jammer dat er weinig op het forum staat hoe en wat met Fon Je wordt steeds naar dezelfde links gestuurd waar ik in mijn geval niks aan heb
Reputatie 7
Badge +11
Volgens mij is Fon ook niet bedoeld om tv mee te kijken,daar is denk ik geen snelheid genoeg voor.

De bandbreedte van het KPN Fon netwerk is onvoldoende om ongestoord iTVOnline te kijken.
ow echt ik zit nu op de boot dames voetbal te kijken zo goed als het gaat.
komma GO SALES bied een wifi versterker aan met dbi antenne voor 300 euro.
Zei zeggen dat je hotspots kan ontvangen en zelfs online kan gamen en tv kan kijken
Dus eigenlijk weg gegooid geld dus.
dus nu zit ik weer met ????????
Reputatie 7
Badge +11
Dat is mijn idee, misschien kan een moderator hier nog op reageren.

Heb je de beeldkwaliteit bij de instellingen op interactievetv.nl al op Laag gezet?
Reputatie 7
Badge +11
Vond nog een oud topic zie https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/televisie-in-fon-279653
bedankt voor je reactie heb de berichten gelezen .
Ik heb net een film van netflix gekeken en geen storingen kon de film gewoon afkijken.
De beeld kwaliteit staat inderdaad laag Dus met andere woorden ik mag niet klagen dus.
Vind het wel raar dat er geschreven wordt dat je helemaal niet kpnitv kan kijken met vlagen gaat het goed.
Ik denk zelf met een nog betere antenne dat ik gewoon itv kan kijken terwijl het maar 2mb levert.
Paar weken geleden zelf met fon songfestival gekeken later bij de telling viel Fon uit en kreeg hem ook niet meer aan gaf toen aan niet verbonden Nu staat fon 4 uur aan nog geen probleem.
Morgen weer etteren om weer verbinding te krijgen of weer helemaal niet.
Verbaasd mij wel dat fon open verbinding nog steeds werkt Normaal al 10x geen verbinding
Reputatie 7
Badge +11
Dan heb je voor nu even geluk,😀
Fijne avond nog!
jij ook fijne avond en nog bedankt voor de hulp
Hoi @Gys100 . Gelukkig is het wel gelukt om van FON gebruik te maken, lees ik. En zelfs itv en netflix. Ik wist niet dat dit met FON kan aangezien de bandbreedte beperkt is.
Neem jij FON los af? Of zit het bij je KPN mobiele/vast abonnement? Het zit bij onze diensten als een 'extraatje' zodat je ook buitenshuis kunt e-mailen en surfen.
Hier een quote over de mogelijkheden van het product:
Onderweg ook bereikbaar zijn zonder 4G? Je kunt nu blijven internetten, whatsappen en e-mailen met de WiFi HotSpots van KPN. Op meer dan 1 miljoen plekken in Nederland en tot wel 20 miljoen plekken wereldwijd.

Als jij er op dit moment ook (redelijk) mee kunt tv kijken is dat mooi meegenomen maar garanties kan ik hier dus niet geven. Je geeft aan dat je op de website niet de info kan vinden die je zoekt. Hier staat alle basis informatie. Mocht je nog aanvullende vragen hebben, stel ze gerust! 🙂
Erwin bedankt voor je reactie En ik heb het hele internet pakket van KPN
Oja de link met een klein beetje delen klopt niet .
Ik heb namelijk de V10A deze modem deelt niet.
De oude modems wel Ik heb daarvoor de KPN voor gebeld
Het staat een beetje verstopt, @Gys100 . :-)
Onder het kopje:
Lukt automatisch instellen niet?
Om gebruik te maken van alle Fon HotSpots wereldwijd heb je een geschikt modem nodig. Dit zijn de Experia Box V10, V9, V8 of V7.

Dit kan overzichtelijker. Ik heb dit aangekaart bij de beheerders van de website.
en waarom niet de v10a moet eens tijd worden
tijdens het pilot van de experia wifi heb ik al keer op keer aangegeven dat bij aansluiten met een experia wifi het wifi op de experiabox v8/9/10 word uitgeschakeld met bijkomst geen fon meer
en de wifi dekking van de experiabox valt weg
dat we bijna 1 jaar verder nog geen oplossing is gevonden
wat wil kpn nu dan de v10a zonder fon
laten ze dan eens een goed experiabox in omloop brengen dat ook alle aangeboden functies werken
ik spreek niet voor mij zelf ik gebruik een eigen router en helaas nog de v10 voor telefoon en itv
Zolang kpn niet eens weet wat zij verhuren/verkopen.
Wat moet de afnemer dan eigelijk .
Degene die ik aan de lijn had wist hier niks van .
Na 10 min kwam zij met het bericht dat deze modem niet meer deelde met andere .
Ook op de site als je aan klikt om te delen staat er gewoon deze modem deelt geen fon
Dus iedere nieuwe huurder hoeft niet meer te delen De V10A is namelijk de nieuwste
En dan komt nog bij dat nieuwe klanten niet altijd een v10a krijgen maar een v9 of v10 of zelfs nog een v8
Ik vind dat is mijn mening de v8 en v9 niet meer kunnen dat de wifi achterhaald is
De v10 wat ik heb is nog de beste experiabox tot nu toe
Het klopt dat je een v10A niet kan laten delen en bij sommige gebruikers werkt daarom FON helemaal niet meer. Internationaal van FON gebruik maken gaat helaas per definitie niet lukken met een v10A. We hopen dat er snel een update van de firmware komt, zodat dit wel weer kan.
Ik was in de veronderstelling dat FON het bij jou nu wel doet. Dat klopt toch, @Gys100 ? Mocht ik het verkeerd hebben begrepen, laat het weten!