Beantwoord

Fon hotspot geen verbinding

  • 30 May 2019
  • 29 reacties
  • 951 keer bekeken

hotspot slecht te verbinden en als je verbonden bent Staat er niet verbonden Terwijl wfi op 3 strepen staat en erstaat open verbinding Overgestapt van Ziggo KPN niks beter maar meer betalen jammer hoor
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 3 June 2019, 10:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Fon doet het wanneer hij dat zelf wil . Ik ben bij ziggo weggegaan omdat bij ziggo helemaal geen of slechte verbinding had . Ik heb KPN genomen omdat FON beter zou werken moest wel de helft meer betalen dan bij ziggo, Was het zo dat FON het geweldig deed kon ik er mee leven Maar is bagger voor dit geld
ja fon gaat voor wat we vroeger hadden
dure bundels 3g in buitenland
en dure bundels in nederland
wifi ww vragen in cafe,s en openbare gelegenheden
het was toen die tijd wel mooi maar nu nee max 2 mb dacht ik
en tegenwoordig 4g onbeperkt
en ik kan mij voldoen met 5gb bundel in spanje ik hoef niet opzoek naar een wifi buiten het vakantie huis
GOED nieuws kpn doet al afstand van FON met de komst van de nieuwe experiabox v10a
Het klopt dat je een v10A niet kan laten delen en bij sommige gebruikers werkt daarom FON helemaal niet meer. Internationaal van FON gebruik maken gaat helaas per definitie niet lukken met een v10A. We hopen dat er snel een update van de firmware komt, zodat dit wel weer kan.
Ik was in de veronderstelling dat FON het bij jou nu wel doet. Dat klopt toch, @Gys100 ? Mocht ik het verkeerd hebben begrepen, laat het weten!

Het kan wel als je een toegangspas koopt wat nu net niet de bedoeling zal zijn.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende weet. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden! 🙂