Beantwoord

FON, maar router ondersteund het niet?

• 4 december 2018
  • 7 reacties
  • 500 keer bekeken

Hallo!

Ik neem het snelste glasvezelabbo af van kpn en ik dacht dat ik hier wel mooi Fon bij kon gebruiken, maar nu geeft de servicetool aan dat mijn router het niet ondersteund. Toch zou ik het wel graag gebruiken. Wat is handig?
icon

Beste antwoord door Susan_ 5 december 2018, 09:47

Goedemiddag GeertR, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment is er één nieuwere Experia Box die geen FON ondersteunt, en dat is de V10A. Ook de hele oudjes ondersteunen dit trouwens niet. Op het moment wordt er gewerkt aan een nieuwe software update, alleen is nog niet bekend wanneer deze beschikbaar wordt. Wel is er duidelijk dat hier ook de mogelijkheid voor FON bij komt kijken! Het is dus nog even geduld hebben voor KPN FON. Maar gelukkig heb je thuis een snelle glasvezelverbinding 😉 Mocht je ook een mobiel abonnement bij KPN hebben, kan je op die manier ook nog gebruik maken van KPN FON. Hoe? Dat kan je hier vinden!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag GeertR, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment is er één nieuwere Experia Box die geen FON ondersteunt, en dat is de V10A. Ook de hele oudjes ondersteunen dit trouwens niet. Op het moment wordt er gewerkt aan een nieuwe software update, alleen is nog niet bekend wanneer deze beschikbaar wordt. Wel is er duidelijk dat hier ook de mogelijkheid voor FON bij komt kijken! Het is dus nog even geduld hebben voor KPN FON. Maar gelukkig heb je thuis een snelle glasvezelverbinding 😉 Mocht je ook een mobiel abonnement bij KPN hebben, kan je op die manier ook nog gebruik maken van KPN FON. Hoe? Dat kan je hier vinden!
Hallo
GeertR ik heb exact hetzelfde probleem.
Susan_ Ik begrijp je antwoord, maar ik vind het te snel door de bocht, want bij de keuze van KPN gaf de mogelijkheid van Wifi via FON (wat nog steeds op jullie internet pagina's staat!) voor mij de doorslag. Nu grenst het aan valse voorlichting (contractbreuk?) en het niet weten wanneer het in orde komt is niet goed genoeg!!!!
Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond Tall54,

Ik snap dat het misschien te kort door de bocht is, maar op dit moment is dat wel waar ook wij het mee moeten doen. Ik wil natuurlijk ook geen valse hoop geven en zeggen dat het eind december nog geüpdate wordt. Want stel dat we dat niet halen, dan vind ik de schade groter dan wanneer we met een datum komen op het moment dat die daadwerkelijk vastgesteld is. Er wordt aan gewerkt om dit zo snel mogelijk te brengen, maar het moet goed zijn en de update moet meerdere problemen gaan oplossen. Dat vergt tijd, en helaas een groot beroep op het geduld! Zodra we meer horen laten we dit weten.
Hallo,
hoe werkt de upgrade, ik zie geen upgrade button in mij KPN router "V10A" , gebeurt dat automatisch door KPN
Reputatie 7
Badge +20
@Jay_A, een upgrade wordt inderdaad automatisch gedaan op het moment dat deze beschikbaar komt!
Is er al een datum bekend? ik heb sinds kort een experia v10a met v5.00.20 build190 firmware en FON werkt nog niet volgens de servicetool
Reputatie 7
Badge +20
@davidtroch, geen datum maar wel dat hij dit jaar nog komt! Dus nog heel even geduld 😉

Reageer