Beantwoord

FON wachtwoord

  • 12 July 2019
  • 4 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik ben mijn fon wachtwoord kwijt geraakt, en deze is aangemaakt via een 06 nummer, dus ik kan niet inloggen op wifi.kpn. Kan ik via sms een nieuw wachtwoord krijgen.
icon

Beste antwoord door Susan_ 14 July 2019, 10:56

Bekijk origineel

4 reacties

Via chat kan niemand mij helpen
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @MartyDahmen, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wanneer je niet meer alle gegevens van KPN FON weet, kan je die op verschillende manieren achterhalen of wijzigen. Allereerst kan je inloggen op wifi.kpn.com met je KPN ID. Druk op de naam van je mobiele abonnement of internet pakket en je ziet jouw gebruikersnaam. Je kan hier dan ook direct je wachtwoord aanpassen.

Heb je geen KPN ID? Dan help ik je ook graag verder. Zou je dan willen aangeven welke producten je bij KPN afneemt (mobiel en/of internet en tv) en jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen)?

Geef even een seintje als het gelukt is via de website, of als ik je verder moet helpen 🙂
Dit klopt helaas niet, het gaat om mijn wachtwoord dat hoort bij een andere inlognaam. Dit wachtwoord heb ik via sms gekregen. Inlognaam is mijn 06 nummer. Maar het is me inmiddels zelf gelukt via mijn kpn.

Bedankt voor de reaktie
Reputatie 7
Badge +21
@MartyDahmen, fijn om te lezen dat het gelukt is via MijnKPN en dat je er inmiddels weer gebruik van kan maken! 🙂

Reageer