Beantwoord

fon werkt niet meer met nieuwe experiabox v10a

  • 4 maart 2019
  • 11 reacties
  • 184 keer bekeken

Heb onlangs van de KPN een nieuw modem gekregen, na installatie bleek afgelopen vrijdag dat fon niet meer mogelijk is met dit modem, na de helpdesk te hebben gebeld blijkt dat dat gewoon niet kan met dit modem.

Wat een slechte service weer van KPN. Ik gebruik fon veel in het buitenland voor mijn werk en ben daar wel afhankelijk van. Gevraagd om mijn oude modem, dat kan dus niet zegt men.

Oplossing van de helpdesk is om dan fon op je gsm abonnement te activeren, daarmee zou ik dus wel kunnen werken, maar dat werkt dus niet in het buitenland ben ik net achter gekomen.

Wat een ongeloofelijk slechte service bij KPN.

Dus voor niks het abonnement van mijn gsm verlengd voor een jaar omdat men beloofde dat dat de oplossing zou zijn.

De meneer van de helpdesk gaf overigens ook aan dat ik maar geen klacht moest indienen, dat zou de kpn 40 euro per klacht kosten, en niets oplossen. Dat bedoel ik, wanneer gaat er eens de bezem door deze volledig incompetente organisatie?

Men is gewoon enkel maar uit op je geld, waardeloze service!!!
icon

Beste antwoord door Joran 14 maart 2019, 16:42

We zijn tot een oplossing gekomen, Sander is voorzien van een V10 waardoor Fon weer mogelijk is. In een aankomende update van de V10A verwachten we ondersteuning voor Fon waardoor dit proces niet meer nodig zal zijn.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +9
wat slecht dat het nog niet opgelost is met fon
ik dit meerder keren aangegeven in de experia wifi pilot dat fon niet werkt met de experia wifi
en de combie v10a ik heb zelf de v10 en daar werkt het wel op
maar goed ik gaf het aan in de test fase van de experia wifi en dat kpn er dan niks mee doet
en het product wel in de markt zet terwijl fon niet kan / gaat werken
bar slecht dit
in dit geval moet ts zijn v10a om kunnen ruilen voor een v10 vind ik
dat lijkt mij ook, maar ik krijg geen enkele medewerking van de kpn medewerker, maar hij smeert me wel een verlenging van mijn gsm abonnement aan, omdat ik dan met kpn wifi op mijn gsm toch fon in het buitenland zou kunnen gebruiken.

Dat blijkt echter niet te werken, is dus iets anders als fon.

Kortom nu heb ik een verlenging van mijn gsm abonnement, geen fon meer in de uk waar ik echt afhankelijk van ben en een experiabox v10a waar van alles niet aan deugt.

Helaas zit ik nog even in het buitenland, maar woensdag kunnen ze hun lol op in de kpn winkel. ben daar om 09:00 en ga niet weg voor dit opgelost is.

Wat een enorm amateuristisch bedrijf is dit KPN geworden.
Heb ook een klacht ingediend bij KPN, krijg van Jörg het antwoord;


We nemen binnen 10 werkdagen telefonisch contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

Wow binnen 10 dagen! wat een service Jörg! jij wordt vast medewerker van de dag.

Ik denk dat die Jörg maar eens beter zijn best moet gaan doen om deze organisatie op orde te krijgen.
Reputatie 5
Badge +9
je kunt beter hier even wachten tot dat een medewerker het hier op pakt
meestal word je via dit forum veel beter geholpen dan via de telefoon
even geduld en een medewerker pakt het hier op
ik hoop snel op een oplossing en dat is in dit geval de v10a omruilen voor een v10
Prima ik wacht het even af.
en we wachten nog even....
Reputatie 7
Badge +27
Hallo Sander, welkom op het forum, hier ben ik! Het klopt dat fon op de V10A nog niet werkt. Voor veel klanten is dan geen onoverkomelijk bezwaar, maar ik kan me in jouw geval voorstellen dat het erg vervelend is. Vooral in het buitenland, waar de mobiele versie van fon inderdaad niet werkt.

WIl je jouw gegevens invullen op je profiel, en hier laten weten als je dit gedaan heb? Dan duik ik hier verder in om te kijken wat de beste oplossing is.
Beste Erik, ik heb het profiel aangevuld, ik hoor graag van je.
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Sander, omdat Erik er pas dit weekend weer is ontvang je een reactie van mij. Ik heb je een privébericht gestuurd!
Reputatie 7
Badge +27
We zijn tot een oplossing gekomen, Sander is voorzien van een V10 waardoor Fon weer mogelijk is. In een aankomende update van de V10A verwachten we ondersteuning voor Fon waardoor dit proces niet meer nodig zal zijn.
Een aankomende update..... 2 maandfen geleden!!!! Nog steeds niets. Andere zaken gaan voor werd mij een maand geleden verteld. HEEEEEL slecht dat dit zo lang duurt

Reageer