Forum crasht

Toon eerste bericht

67 reacties

Reputatie 7
Badge +17
, zou je hier ook eens na willen kijken? Want hier loopt de tekst door elkaar heen. Eventueel 2 Enters toepassen?

Of denk ik nu te makkelijk? :D

Zie hier: https://

De titel en de naam van de Forumgebruiker lopen over elkaar heen. Kan best zijn dat het bij alle titels zijn waar dit bij gebeurd. 

Hopelijk kan dit opgelost worden.

Reputatie 7
Badge +17
Verdorie! Begint ie nou weer:

https://

Reputatie 7
Badge +27
Dennis, in plaats van 4 berichten achter elkaar kun je je bericht ook bewerken ;)

Reputatie 7
Badge +17
Joran schreef op 12 okt '15 om 15:38u

Dennis, in plaats van 4 berichten achter elkaar kun je je bericht ook bewerken Smiley Knipoog

Dat is het gekke, ik druk maar 1x op "Reageer hier op." Dan zie je de bericht van de ander erboven staan, daarna mij tekst. En druk ik 1x op "Plaats reactie."  (Hopelijk staat deze bericht erop)

Reputatie 7

Joran schreef op 12 okt '15 om 15:38u

Dennis, in plaats van 4 berichten achter elkaar kun je je bericht ook bewerken Smiley Knipoog

, Joran bedoelt met de knop OPTIES (rechtsboven) bij al geplaatste berichten. Daarmee kun je een bericht wat je al hebt gepost aanpassen. Da's beter dan 4 achter elkaar zetten zonder dat er een ander tussen zit.

En ook niet steeds REAGEER HIER OP gebruiken want dan krijg je steeds die quotes. Gewoon je bericht meteen in de editor onderaan de pagina typen 😉 :)

Reputatie 7
Badge +17
 Je bedoeld op deze manier, maar dan moet ik steeds naar beneden scrollen om een bericht te typen. De nieuwste berichten komen bij mij bovenaan de pagina.

Reputatie 7

DennisDatema68 schreef op 12 okt '15 om 17:23u

Je bedoeld op deze manier, maar dan moet ik steeds naar beneden scrollen om een bericht te typen. De nieuwste berichten komen bij mij bovenaan de pagina.

Zo'n moeite is dat toch niet, je moet toch de berichten lezen van boven naar beneden????

Als jij iets post met een of twee zinnen en er staan 5 quotes in leest dat ook niet lekker, toch?

Snel naar beneden scrollen kun je doen op je toetsenbord (pijltje naar beneden) of door de cursor in de scrollbalk bijna onderaan zetten en de 'gewone' linkermuisknop ingedrukt houden.

Reputatie 7
Badge +30
Is er hier al enige update over? Mijn Inbox loopt vol met mensen die willen antwoorden maar dat niet kunnen

Robin

Er staat een case open richting Lithium betreft het opschonen van onjuiste bericht HTML.. 

Zou je mij een aantal van de berichten kunnen doorsturen die je hebt ontvangen van mensen?

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +17
Hallo, ik wordt er een beetje moe van, iedere keer krijg ik weer als ik wil reageren, op de knop "reageer hier op" krijg ik weer dat er weer een HTML niet goed is, en dat die dat gewijzigd heeft. En druk ik nog een keer op plaats reactie krijg je weer een flooting bericht. En als ik gewoon reageer, zoals nu dan doet ie het wel.

Hey .

Erg frustrerend inderdaad! Heb je wellicht een link van het bericht dat je probeert te quoten? Dan ga ik meteen kijken waarom het niet goed gaat.

Alvast bedankt

Reputatie 7
, in welk besturingssysteem / browser heb je 't? Hier in Windows (8.1) en Firefox geen last gelukkig. Laptop.

Reputatie 7
Badge +30

kewinbrandsma schreef op 19 okt '15 om 13:58u

Hey .

Erg frustrerend inderdaad! Heb je wellicht een link van het bericht dat je probeert te quoten? Dan ga ik meteen kijken waarom het niet goed gaat.

Alvast bedankt

Als iemand reageert op dit bericht gaat het fout. Ook dit bericht. Hier wil ik dan direct bij zeggen dat ik beide berichten op mijn telefoon heb getypt.

Robin

Reputatie 7
Het uitermate vervelende en storende probleem is in al zijn glorie de site weer binnen geslopen.

Beste KPN,

Kunnen jullie dat probleem een dermate harde mep verkopen, dat ie het uit z'n hoofd laat om ooit weer terug te komen.

Mijn dank zal groot zijn.

wjb schreef op 19 okt '15 om 16:09u

Het uitermate vervelende en storende probleem is in al zijn glorie de site weer binnen geslopen.

Beste KPN,

Kunnen jullie dat probleem een dermate harde mep verkopen, dat ie het uit z'n hoofd laat om ooit weer terug te komen.

Mijn dank zal groot zijn.

Helemaal mee eens

DennisDatema68 schreef op 19 okt '15 om 13:56uHallo, ik wordt er een beetje moe van, iedere keer krijg ik weer als ik wil reageren, op de knop "reageer hier op" krijg ik weer dat er weer een HTML niet goed is, en dat die dat gewijzigd heeft. En druk ik nog een keer op plaats reactie krijg je weer een flooting bericht. En als ik gewoon reageer, zoals nu dan doet ie het wel.

RobinFlikkema schreef op 19 okt '15 om 14:42ukewinbrandsma schreef op 19 okt '15 om 13:58uHey .

Alvast bedankt

Als iemand reageert op dit bericht gaat het fout. Ook dit bericht. Hier wil ik dan direct bij zeggen dat ik beide berichten op mijn telefoon heb getypt.

Robin

Er is zojuist een grote update gedaan, zouden jullie in dit topic z.s.m. kunnen laten horen of de problemen opgelost zijn?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +30

kewinbrandsma2 schreef op 19 okt '15 om 17:05u

DennisDatema68 schreef op 19 okt '15 om 13:56u

Hallo, ik wordt er een beetje moe van, iedere keer krijg ik weer als ik wil reageren, op de knop "reageer hier op" krijg ik weer dat er weer een HTML niet goed is, en dat die dat gewijzigd heeft. En druk ik nog een keer op plaats reactie krijg je weer een flooting bericht. En als ik gewoon reageer, zoals nu dan doet ie het wel.

RobinFlikkema schreef op 19 okt '15 om 14:42u

kewinbrandsma schreef op 19 okt '15 om 13:58u

Hey .

Alvast bedankt

Robin

Er is zojuist een grote update gedaan, zouden jullie in dit topic z.s.m. kunnen laten horen of de problemen opgelost zijn?

Alvast bedankt!

Ik heb nog niemand gehoord over problemen.

Wel heb ik dit topic gevonden (voor de "grote update"), mocht het probleem dus niet opgelost zijn dan zou je dat topic eventueel mee kunnen nemen

Robin

Reageer