Beantwoord

Fourstack - zucht | opschuivende upgrade

• 30 juni 2018
  • 6 reacties
  • 288 keer bekeken

Reputatie 2
Al enkele keren is de afgelopen maanden een snelheidsverhoging op mijn adres aangekondigd geworden in Fourstack. Steeds enkele dagen vóór de bewuste datum verdween de upgrade ...
De laatste aankondiging was voor 29 juni jl. Omdat ik op vakantie was heb ik de ontwikkelingen een paar weken niet gevolgd en nu zie ik tot mijn verbazing dat de update weer weg is en er de komende twee maanden géén verhogingen zijn gepland.
Ik snap dat aan Fourstack geen "rechten" kunnen worden ontleend, maar ik begin me toch wel het nut van zo'n tool af te vragen. Wat heeft het voor zin om een verhoging te plannen om die iedere keer weer niet door te laten gaan. Wat is dat eigenlijk voor een planningsproces bij KPN ? Is zo'n planning dat zo "los zand" ? Zo kun je als bedrijf toch nooit strak plannen ?!
icon

Beste antwoord door Joran 11 juli 2018, 13:38

De update was inderdaad al uitgesteld naar september, in Fourstack worden tegenwoordig alleen updates weergegeven tot twee maanden in de toekomst. Ik snap dat het wat chaotisch overkomt en in sommige gevallen zal er een kern van waarheid in zitten 😉 De uitstel van deze kast komt door beperkte monteurscapaciteit in de regio. Het is niet wenselijk dat de upgrade maar uitgesteld blijft worden maar vervelend genoeg is dat wel het geval. Over september durf ik daarom nog niets met zekerheid te zeggen 😞
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Inmiddels ook eens wat andere postcodes in mijn omgeving geprobeerd (2991HL). Ik heb de indruk dat alleen "mijn" kabelverdeler is overgeslagen 😠 De upgrade van juni is doorgezet naar september en vervolgens helemaal weggehaald. Hier word ik niet blij van .....
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Dirk, dit is inderdaad erg irritant. Helaas heb ik veel voorbeelden meegemaakt waarbij de upgrade maar wordt uitgesteld. Ik zie dat jij bijna een jaar geleden de upgrade al gepland zag: Klopt mijn snelheid wel ?

Ik ga proberen wat meer duidelijkheid te krijgen. Ik heb de vraag doorgestuurd naar het netwerkbeheer en meld me als ik meer weet!
Reputatie 2
Dank Joran voor je actie. Ik ben niet ontevreden hoor want de verbinding is gewoon prima stabiel maar ben toch wel nieuwsgierig wat nou de achtergrond is van dat "eeuwige" uitstel.
Reputatie 2
Ik zie dat er inmiddels weer een update is ingepland voor september a.s. Nou ja, voor wat het waard is 🙂.
Bijna dan het jaar rond met aangekondigde en gecancelde updates. Ik blijf met verbazen over zo'n planningproces waarin de planning weer net zo gemakkelijk aangepast wordt. Komt op mij allemaal beetje ad-hoc en chaotisch over: wat zullen we deze week eens gaan doen en wat moeten we daarvoor cancellen ....
Reputatie 7
Badge +28
De update was inderdaad al uitgesteld naar september, in Fourstack worden tegenwoordig alleen updates weergegeven tot twee maanden in de toekomst. Ik snap dat het wat chaotisch overkomt en in sommige gevallen zal er een kern van waarheid in zitten 😉 De uitstel van deze kast komt door beperkte monteurscapaciteit in de regio. Het is niet wenselijk dat de upgrade maar uitgesteld blijft worden maar vervelend genoeg is dat wel het geval. Over september durf ik daarom nog niets met zekerheid te zeggen 😞
Reputatie 2
Dank voor je info. Het wordt vanzelf wel weer september 😉 En nee, ik snap dat je geen garanties kunt bieden ....

Reageer