Beantwoord

fout eerste factuur

  • 12 April 2019
  • 5 reacties
  • 92 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds 10 April ben ik klant bij kpn ( compleet 4k)
Aangevraagd en bevestigd ( 15-02-19)
internet en tv 4k
fox sports eredivisie ( gratis dmv kpn compleet, deze is al voor 10 april actief ( mobiel abbo))
vast telefonie

Geleverd werd bij aansluiting op 10-04
internet en tv 4k
plus pakket ( gratis dmv kpn compleet)
eredivisie ( betaal)
vast telefonie

Op 10-04 is via de chat het pakket goed gezet ( plus eruit en conform aanvraag eredivisie erin)
Op 12-04 krijg ik mijn eerste factuur, en helaas wordt eredivisie in rekening gebracht.

Oftewel 10,31 wordt onterecht in rekening gebracht.
Gaarne deze crediteren, of verrekenen met de volgende factuur

Vraag 2:
Krijg ik nu voortaan rond de 10e factuur/ afschrijving voor kpn thuis ?
icon

Beste antwoord door huistijger 12 April 2019, 15:22

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @maikel69
Dat gaat meestal zo hoor, de volgende factuur wordt het weer in mindering gebracht.
Die twee dagen waren te kort om de eerste factuur te veranderen.
En inderdaad omstreeks die tijd komt de factuur.
Reputatie 7
Hallo @maikel69, welkom bij KPN en op onze community 🙂 Leuk dat je hier een vraag stelt. Huistijger geeft precies het goede antwoord. Je ontvangt op je volgende factuur het teveel betaalde abonnementsbedrag voor Eredivisie terug. No worries!
Vraag 2:
Krijg ik nu voortaan rond de 10e factuur/ afschrijving voor kpn thuis ?

Klopt. Factuur komt rond de 10de; de aut. afschrijving is dan (meestal) de 15de van de maand.
Reputatie 1
Top, bedankt allemaal !!
Reputatie 7
Graag gedaan Maikel! 🙂 Mocht je nog vragen hebben. laat het ons hier weten. De KPN Community helpt graag!

Reageer