Vraag

Fout in order pakket compleet thuis

  • 30 September 2019
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Allereerst ben ik al 8 dagen bezig om de monteurs afspraak verzet te krijgen. (deze is gepland voor de oplevering....) Via de service desk (4x bellen) wordt ik steeds verwezen naar een link, die ik niet kan gebruiken. Vervolgens mailen, naar de KPN winkel. Ik heb nu 4 verschillende versies gehoord..... De laatste is zojuist via de chat: er is een fout in de order u wordt nog teruggebeld....
Ik zou ook nog 3 smsjes krijgen ( inloggegevens) en afspraakbevestiging. Ik heb er geen ontvangen..... Ik weet nu niet wat er aan de hand is en welke van de 4 versies waar is: 1)ik kan pas 5 dagen voor aansluiting de monteur wijzigen, niet eerder 2) u wordt door ons gebeld voor die afspraak ter zijne tijd 3) ik kan uw order niet vinden en 4) er is iets fout in de order........
Dit ben ik van KPN niet gewend (mobiel ) 4 versies voor 1 euvel.
Tot wie kan ik mij wenden? Aardige mensen van de servicedesk maar ze kunnen niet in de des gewenste systemen.
Ik kan (ik heb het contract al via de mail ontvangen enige tijd geleden) toch ook status, probleem, oplossing, via de email ontvangen? Ik ben niet de hele dag telefonisch bereikbaar en zie nog steeds geen gemiste oproep..

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi mr B, nogmaals welkom hier.

Ik zie dat je 2 topics hebt gestart hierover. Ik ga deze sluiten en pak het over in je andere, daar heb ik al een reactie geplaatst.

Ik lees het graag daar.