Fout op fout: problemen met aansluiten vaste diensten

  • 27 February 2019
  • 7 reacties
  • 112 keer bekeken

FOUT OP FOUT OP FOUT

  • Er word een noodpakket opgestuurd, hierin zit een digitenne en een WiFi-ding. Ten eerste was de digitenne nog NIET GEACTIVEERD volgens de klantenservice, echter hebben ze gewoon een DEFECT apparaat opgestuurd... heb hier al meerdere meldingen van gemaakt bij KPN maar word steeds doorgestuurd zodat zij van het probleem/gezeur af zijn.
  • Het verkeerd aansluiten van een telefoonaansluiting, na heel lang wachten komt er dan eindelijk een monteur om mijn telefoonaansluiting aan te leggen. Wat hier VERKEERD gaat is dat hij hem NIET BIJ MIJ maar bij de BUURMAN aansluit, uiteraard heb ik hier weer een melding van gemaakt en kreeg als antwoord ‘Oja ik zie het, eeeehm stom maar ik zie dat er op jouw adres geen aansluiting mogelijk is’ ONZIN!!! Jullie hebben gewoon WEER EEN FOUT gemaakt...
  • Inmiddels zit ik al TWEE MAANDEN!!! ZONDER INTERNET en TELEVISIE en gaat alles via de data van mijn telefoon en via een éénmalig opgewaardeerd WiFi-ding... als je data bij wilt kopen kost dit je €7.99,- heb dit al een paar keer moeten doen omdat KPN het PROBLEEM steeds naar een ander bedrijf doorschuift... IK HEB TOCH EEN CONTRACT BIJ JULLIE EN NIET BIJ DAT ANDERE BEDRIJF!
Beste KPN,

Wanneer hebben jullie de ballen om het een keer ZELF op te lossen in plaats van de fout veilig door te schuiven naar een externe partij...?

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @Mr. Badeend, welkom! Heel frustrerend dit 😞. Bij dit soort dingen zitten wij als klantenservice ook vaak met de handen in het haar. Wij zijn ook gewoon mensen en als ik voor mezelf spreek: ik zou ook gillend gek worden van dit soort dingen en doe altijd m'n best het opgelost te krijgen. Maar toch lopen we dan tegen leveranciers, afspraken of 'gewoon' het systeem aan. Normaliter hebben we dit nodig, maar soms gaat het tegenwerken.

Ook in dit geval, wil ik m'n uiterste best voor je doen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Is er inmiddels al iets van deze drie punten opgelost?
Heb mijn gegevens bijgewerkt
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Badeend! Marcia is nu afwezig en heeft me gevraagd dit over te nemen. Ik ben er in gedoken en ik zie dat er inderdaad van alles al is misgegaan. Inhoudelijk zie ik dat het proces om dit opgelost te krijgen lopende is. Daar heb je niet zoveel aan op dit moment, maar ik wil benadrukken dat er actief gewerkt wordt om je aansluiting in orde te maken.

Ook zie ik dat er gisteren een klacht is aangemaakt, en dat je van daaruit vandaag gebeld bent. Dat kwam niet op een goed moment volgens de notitie. Je wordt echter door hen teruggebeld, en zij kunnen dit dan verder voor je bij de hand houden en zorgen dat jij goed geïnformeerd blijft over wat er aan de hand is, en wat er staat te gebeuren.

Wat ik voor je kan doen is kijken naar je noodpakket en data. Als je noodpakket hebt, en de data is op, dan kunnen wij dat aanvullen. Dat hoef je niet zelf aan te schaffen. Als dat wel tegen je gezegd is, en je hebt daar kosten voor gemaakt, dan gaan we die voor je vergoeden. Als je data dan ook op dit moment op is, of bijna, laat het weten, dan gaan we dat opwaarderen. Wil je in dat geval, voor de volledigheid, nog het 097-nummer van de simkaart invullen op je profiel bij Persoonlijke opmerking?

Daarnaast, ik begrijp dat de Digitenne niet werkt. Krijg je foutcodes te zien, of werkt de ontvanger in z'n geheel niet?
Gedaan! Graag wil ik weer 50GB ontvangen ,en de data voor mijn mobiel is ook weer op voor de vierde keer..
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb een nieuwe 50GB bundel voor het noodpakket aangevraagd. Dit wordt door de backoffice verwerkt binnen 24 uur. Je krijgt een sms zodra het bijgeschreven is. Wat betreft je telefoon, dat ga ik morgen even doen. Dit moet namelijk op een andere manier. En als ik dat vandaag nog doe, dan verloopt dat vannacht ook gelijk weer i.v.m. dat dan de maand voorbij is.
Reputatie 7
Badge +30
Goedemorgen, Badeend. Ik zie dat er in de afgelopen dagen het een en ander is gebeurd. De lopende order is geannuleerd, en een nieuwe is ingelegd. Daar ben je ook over gebeld. Dit omdat we op deze manier sneller door de wirwar heen kunnen om te zorgen dat het zo snel mogelijk op het goede adres wordt aangesloten. Maar omdat er nu een nieuwe order is, blokkeert dat ook, op de achtergrond, voor mij de mogelijkheid om je telefoon op te waarderen. Heb je de opwaardering van het noodpakket al wel binnen?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, Badeend. Ik heb even gekeken en ik zie dat er contact met je is geweest en dat er nu data zijn waarop monteurs aan de slag gaan. Dan ga ik ervan uit dat dit verder goed gaat. Mocht er nog iets zijn, laat het vooral weten.