Beantwoord

Foutcode 846

  • 28 March 2019
  • 4 reacties
  • 4198 keer bekeken

Ais ik de tv aanzet krijg ik de foutcode 846: laden van software op tv-ontvanger lukt niet. Modem is direct op de tv ontvanger aangesloten en verder is er geen ander apparaat op het modem aangesloten. Internet doet het ook niet. Stekkers even uit het stopcontact halen werkt niet.
icon

Beste antwoord door Jufgroep45 30 March 2019, 12:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Jufgroep45 schreef: Internet doet het ook niet.

Dit lijkt me dan geen storing van de tv-ontvanger. Maar meer internet (lijn naar je huis) of het modem.

Welke Experia is het, en welke lampjes branden erop?
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Jufgroep45, welkom! Excuses voor de late reactie. Heb je al op een andere manier contact met ons gehad? Mocht het nog niet opgelost zijn, ben ik ook benieuwd naar de vragen die Peter stelt. Het lijkt mij ook niet een tv-ontvanger probleem, dus ik heb je topic voorlopig even naar 'Internet' verplaatst.

Heb je alle stappen van de foutcode 846 op onze website gevolgd?
De monteurs zijn net geweest. Het bleek met de bekabeling naar boven te maken te hebben. Nu doet alles het weer. Bedankt voor de hulp!
Reputatie 7
Badge +30
Heel fijn! Bedankt dat je het nog even liet weten en een fijn weekend verder gewenst 🙂.