Vraag

Fouten info bij de 4K abonnement: Huidige snelheid: 150/15 Mbit/s, vanaf 1 mei: 200/20 Mbit/s.

  • 1 July 2019
  • 14 reacties
  • 278 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +22
Beste KPN,

Waarom wordt er nog steeds foute gegevens getoond terwijl het 4K abonnement veranderd is:

Huidig:


Terwijl per 1 mei 2019 dit abonnement is verhoogd naar 200/20:


Deze snelheid heb ik dan ook op mijn adres:


Maar ook in MijnKPN wordt nog steeds de oude internetsnelheid weergegeven:


Dit is misleidend, en ik heb dit ook al eens aangegeven in een topic, maar kan het niet vinden.
Vandaar dat ik maar een nieuwe topic hiervoor aanmaak, zodat deze wel is terug te vinden.

Inmiddels is het wel op de website aangepast:


Maar op een webpagina binnen MijnKPN is het nog niet aangepast:


Deze zou ook nog aangepast moeten worden, en hij staat achter deze link binnen mijnKPN:


Ik heb zo genoeg informatie gegeven denk ik, hoop dat dit snel wordt aangepast! 😉

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Dennis. Scherp, dankjewel voor het doorgeven.

Ik heb dit doorgegeven naar de beheerders, ik verwacht dat dit uit 2 verschillende databases komt o.i.d. Wordt opgepakt.
Reputatie 7
Badge +22
Oké, @Alex_P dan wachten we dit even af, laat het maar weten wanneer dat gebeurd is, dan zal ik deze topic op "beantwoord" zetten. 😉
Reputatie 4
Badge +2
het is al veranderd @Dennis Schreve
Reputatie 4
Badge +2
alleen het laatste dus niet
Reputatie 7
Badge +22
het is al veranderd @Dennis Schreve
Dat klopt, op de website is het veranderd.
Reputatie 7
Badge +22
alleen het laatste dus niet
Dat laatste is inderdaad niet veranderd, en dat zit in het MijnKPN gedeelte. Deze moet nog gewijzigd worden, en in MijnKPN zelf. ☺️
Reputatie 4
Badge +2
ik kan geen 200MB nemen anders had ik het wel gedaan
Reputatie 7
Badge +24
Dennis, zou je hier nog een screenshot willen plaatsen en precies willen uitleggen op welke pagina je dit ziet op Mijn KPN? Waar je precies op klikt nadat je bent ingelogd?
Reputatie 7
Badge +22
Dennis, zou je hier nog een screenshot willen plaatsen en precies willen uitleggen op welke pagina je dit ziet op Mijn KPN? Waar je precies op klikt nadat je bent ingelogd?
@Alex_P zie me allereerste startbericht, en dan de laatste afbeelding. 😉
Reputatie 7
Badge +24
Ik snap het nu, moest nog op 'Meer informatie over pakketten' klikken om daar te komen. Gevonden.
Reputatie 7
Badge +22
Ik snap het nu, moest nog op 'Meer informatie over pakketten' klikken om daar te komen. Gevonden.
Oké, maar ook jij krijgt nu foute info over de 4K abonnement. Of hebben ze het al aangepast @Alex_P? 🤔
Reputatie 7
Badge +24
Klopt, het is nog niet aangepast. Gelukkig is dit een kpn.com pagina en kan het makkelijk aangepast worden. Dit zal dan ook vrij snel gebeuren. Ik heb het nu duidelijk doorgegeven en ze snappen wat er moet gebeuren 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Klopt, het is nog niet aangepast. Gelukkig is dit een kpn.com pagina en kan het makkelijk aangepast worden. Dit zal dan ook vrij snel gebeuren. Ik heb het nu duidelijk doorgegeven en ze snappen wat er moet gebeuren :)
@Alex_P het is nog steeds niet aangepast:


En je hebt je bericht 9 dagen geleden geplaatst. Raar dat ze dit na 9 dagen nog niet heeft aangepast. 🤔
Reputatie 7
Badge +24
Hi Dennis, op de website is het nu wel aangepast. Mijn KPN nog niet. Dat is namelijk een andere partij en dat gaat iets langer duren, ben er wel mee bezig.