Beantwoord

Foutieve factuur nav opzeggen abonnement

  • 14 January 2019
  • 4 reacties
  • 83 keer bekeken

Hi!

Ik heb per 25 december ons abonnement voor internet en tv opgezegd, aangezien we een jaar aan het reizen zijn. De factuur van periode 7 dec - 7 jan is reeds betaald, de apparatuur is teruggestuurd en we hadden inderdaad op 25 december geen internet meer. So far so good. Echter kreeg ik tot mijn verbazing op 9 januari een mail met een factuur over periode 26 december - 7 januari, van €22,64. Het lijkt mij dat dit een fout is? Hoe zit dit?

Groetjes uit Nieuw Zeeland,

Chantal Verhoeven

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 14 January 2019, 15:45

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Als je in je forumprofiel je klantnummer e.d. invult dan kan een webcare medewerker dit voor jou uitzoeken
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @chantalverh Dat is een gek verhaal en ik kijk het graag voor je na. Zoals Dennis-L al aangeeft: ik heb je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer?

Even een wilde gok vooraf: zou je het bedrag eens willen checken? Je betaalt bij ons de abonnementskosten vooruit, dus vandaar dat je de rekening van 7 december tot en met 7 januari al betaalde. Daarna krijg je een slotfactuur, waarop eventueel te veel betaalde kosten worden teruggestort. Kan het zijn dat de €22,64 een minbedrag is, dat je van ons terugkrijgt?
Heeee inderdaad, sorry helemaal niet gezien! Dank voor de snelle reactie!
Reputatie 7
Badge +20
Mijn wilde gok was dus een juiste gok? 🙂 Fijn dat het duidelijk is! En geniet ervan, in Nieuw Zeeland!

Reageer