Beantwoord

Foutje in een SMS.

• 19 februari 2018
  • 10 reacties
  • 111 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +15
Hoi!

Ik heb zojuist deze SMS gekregen
Beste?klant, op 21-02-2018 tussen 02:00 en 06:00 verbeteren we het netwerk in uw buurt. Tijdens deze werkzaamheden kunt u
mogelijk niet gebruikmaken van de diensten Interactieve TV, Internet en/of Bellen. Mvg, KPN

Het lijkt er op of men zich af vraagt of ik een klant ben 😉 Waarschijnlijk is het een typefoutje maar wel handig om het aan te geven voor het geval dat het een standaard Sjabloon is dat gestuurd wordt :)

Ik ben natuurlijk ook erg nieuwsgierig naar de aard van de verbeteringen 😄
icon

Beste antwoord door Justin_ 8 maart 2018, 09:55

Dit ziet er weer goed uit:

Dank voor je feedback. 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Ha Sjors, dat is inderdaad een beetje vreemd! Zou je misschien een screenshotje van de sms hier kunnen plaatsen? Dat maakt het voor mij wat makkelijker dit intern aan te kaarten. 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Geen enkel probleem, ik had dat eerst niet gedaan gezien ik het doorsturen een tikje omslachtig vindt 😅

Ik ben nog steeds nieuwsgierig naar de upgrades, ik ga ook voor de grap monitoren hoe lang het er werkelijk uit licht (De maintenance window is trouwens wel in de nacht, erg netjes! 🙂 ).
Reputatie 7
Badge +22
Dank, Sjors! Ik heb het nu doorgezet. Als ik reactie heb, breng ik je daarvan op de hoogte. 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Bedankt Justin! Mijn upload is na het oplossen van wat problemen verdubbeld, ik kan niet klagen 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Mooi! 🙂 En dan ook nog je gips eraf. Je hebt een goede week, of niet? 😉
Reputatie 7
Badge +15
Ik kan zeker niet klagen 😉 Natuurlijk ben ik nog steeds benieuwd naar wat er precies gebeurd is in die kast (Maarja, je kent me 😉 ).
Reputatie 7
Badge +22
Haha, ja. 😉 Ik ben het systeem voor je ingedoken maar heb helaas niet kunnen achterhalen wat er precies gedaan is bij deze werkzaamheden. Wel fijn dat je er wel het effect van merkt. 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Maakt niet uit! Ik ben gewoon (heel erg) nieuwsgierig, maar dat wist je al! 😛 Nu nog kijken of die fout in de sms gecorrigeerd wordt en dan zijn we weer helemaal happy (Niet dat ik zo snel die typefout weer zal krijgen 😛 ) 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Dit ziet er weer goed uit:

Dank voor je feedback. 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Helemaal top! 😃

Reageer