Beantwoord

foutmelding bij bevestigen van extra opties

  • 17 April 2021
  • 3 reacties
  • 38 keer bekeken

Hoi ik heb een KPN abonnement en wil dus bij extra opties 200 mbits bij bestellen waarbij je €8,99 permaand extra betaald, helaas krijg ik steeds een foutmelding van technische probleem probeer het later nog is ben hier nu al een paar maanden mee bezig en vandaar dit bericht.

icon

Beste antwoord door Lisa 17 April 2021, 14:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Olga000! Welkom op ons KPN Forum. Wat gek dat je een foutmelding krijgt. Is dit de eerste keer dat je dit bij ons voorlegt? Ik kijk graag even met je mee. Wellicht kan ik de extra optie voor je aanzetten. Kun je de contractant gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Naam contractant, postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Hoor graag van je! :blush:

Haii heb het gedaan.

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice. Fijn dat het zo is opgelost:blush: