Beantwoord

Foutmelding bij uitzetten sneller internet

  • 15 September 2020
  • 19 reacties
  • 232 keer bekeken

Beste,

 

Ik probeer al twee weken mijn sneller internet uit te zetten via de mijnkpn app. Tot zover zonder succes. Ik krijg iedere keer deze foutmelding.

Bij deze dan ook het verzoek om deze voor mij uit te zetten.

Alvast bedankt.

 

Stefan

 

 

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 15 October 2020, 15:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Hoi @Perf4x . Welkom op het forum.

Vreemd dat het niet lukt om je sneller internet uit te zetten. Ik wil graag met je meekijken.

Kun jij je profiel aanvullen en mij vervolgens hier een seintje geven? 

Die was al ingevuld @Erwin_  :grinning:

Oops :-). Zal ik een poging voor je doen om sneller internet uit te zetten?

Als dat zou kunnen, heel graag!

Het lijkt gelukt. Per 7-10 is het omgezet. 

Laat jij weten of het tegen die tijd is gelukt? Als dat zo is zal ik je één maand crediteren omdat het je zelf niet lukte. 

Hoi @Erwin_ , het is (helaas) niet gelukt. De optie is nog steeds geactiveerd en inmiddels ook weer in rekening gebracht op de factuur.

Zelf uitzetten lukt ook nog steeds niet. Inmiddels ook via de klantenservice geprobeerd waar mij is verteld dat het per direct is uitgezet. Ook dat lijkt wederom niet gelukt te zijn.

Zou je er achteraan kunnen gaan? Want er lijkt toch iets anders aan de hand als het jullie ook niet lukt. :)

 

Goed om te weten is overigens dat het mij wel zelf gelukt is om de spotify optie op te zeggen.

Heel merkwaardig. Ik heb het issue naar een special uitval team gestuurd voor verdere analyse. Uiteraard houd ik je op de hoogte en zal ook de extra gemaakte kosten crediteren (zodra het gelukt is om het succesvol uit te zetten)

Is er inmiddels al nieuws? 

Ja, ik heb nieuws. Het issue moet ‘handmatig’ opgelost worden en daar heb ik gisteren een nieuw ticket voor aangemaakt.

Uiteraard crediteer ik alle kosten die extra gemaakt worden zo lang dit issue speelt. 

Deze creditering doe ik zodra we dit hebben opgelost.

Blijkbaar is het superlastig :-( Ik heb nog geen update en heb de collega's opnieuw gemaild met een verzoek om een update.

Blijkbaar, want we zijn inmiddels 40!!! dagen verder. Dat is onacceptabel als je het mij vraagt. Het is dat het niet om een groot bedrag gaat, maar dit kunnen jullie eigenlijk niet maken. Dit duurt veel te lang en ik vraag me af hoe serieus mijn probleem door uw collega’s wordt genomen.

Ik wacht dit nog even af omdat ik verder tevreden ben, maar ik blijf niet maandelijks vooraf betalen voor iets dat ik niet van jullie wil hebben.

Ik heb ook moeite om dit te 'verkopen’, @Perf4x . Wat ik kan zien is dat mijn ticket in behandeling is, en vervolgens ook weer doorgezet naar een achterliggende partij. Hier kan ik de voortgang niet van inzien. Helaas is afwachten het enige wat ik kan adviseren. Uiteraard krijg je al het geld terug.

Ik durf het bijna niet te vragen, maar we zijn weer twee weken verder en er is wederom geïncasseerd.

Ik zie dat er wel een verwachte oplostermijn is. Die staat in het verleden :-(  namelijk 20-11 )

Ik mail er weer achteraan.

Beste @Erwin_ ,

Het lijkt nu gelukt het zelf uit te zetten. Ik vermoed dat jullie iets achter de schermen hebben gedaan inmiddels. Ik wil je dan ook vragen om alle kosten die ik heb betaald voor het snellere internet, sinds de gratis actie maand van destijds, te crediteren.

Alvast bedankt, en fijn dat het nu dan eindelijk gelukt lijkt te zijn.

 

Eindelijk! Gelukkig maar. 

Ik heb je een privébericht gestuurd, @Perf4x 

Beste @Erwin_ ,

 

Nu is ineens Spotify family geactiveerd voor 14,99 per maand terwijl ik zelf niets heb gedaan (precies om 09:00 in mijn mailbox, wel heel toevallig!). Daarbij is ziggo sport ook weer opnieuw geactiveerd (deze had ik afgelopen zondag uit gezet). Hier is echter een 12 maanden gratis actie toegepast. Vanzelfsprekend vind ik dat niet erg, maar ik ben wel zo eerlijk om dat te melden.

Zou je Spotify Family zo snel mogelijk willen deactiveren (kan ik zelf pas op 15 januari) en willen crediteren? Ik ben er niet over te spreken dat er nu wederom rare dingen gebeuren die bij mij in rekening worden gebracht. Ik laat het aan jou om te besluiten wat je met ziggo sport doet.

 

 

Ik heb onderzocht welke partij deze order voor jou heeft ingevoerd. Dat is een club die uitgevallen orders invoert. Kan het zijn dat dit iets is wat jij in het verleden wilde? Of komt dit uit het niets?

Ik vraag mijn collega om die spotify per direct te stoppen. Die ziggo laten we lekker aanstaan, lijkt me :-) 

Hoi @Erwin_ ,

Dit is helemaal uit het niets gekomen. In het verleden heb ik wel Spotify Family bij KPN gehad (toen dat nog voordeliger was).

 

Ik heb inmiddels een email met de verwijdering ontvangen. Opgelost dus, dank voor het snelle handelen!