Beantwoord

Foutmeldingen F-secure niet op te lossen

  • 21 January 2020
  • 5 reacties
  • 105 keer bekeken

F-secure geeft 11 foutmeldingen. Als ik de opdracht geef oplossen dan worden er maar 5 opgelost ???

icon

Beste antwoord door Henrynt 23 January 2020, 16:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Henrynt , als je F-Secure eens de-installeert op de betreffende pc, de licentie verwijdert en alles opnieuw installeert en de licentie op die pc weer activeert?

 

 

Dat hebben we gisteren al gedaan

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Henrynt, welkom op het KPN forum. We helpen je hier graag op weg om het op te lossen.

Ik begrijp dat je problemen hebt met F-Secure, dus je maakt gebruik van KPN Veilig, klopt dit? Je uitleg is vrij kort, dat maakt het lastig om je hiermee te helpen en advies te geven. Kan je ons iets meer vertellen over wat je precies merkt en wat er aan de hand is? Krijg je meteen een foutmelding te zien, of gebeurt dit bij een bepaalde functie? In het laatste geval, vertel dan precies wat je probeert te doen en wat er gebeurt. 

Laat je het weten? Dan kijken we samen verder.

F-secure voor de tweede keer verwijdert en opnieuw geinstalleerd. Daarna weer gescand o.a per schijf en totaal scan

Het probleem is dat F-secure problemen vind bij het scannen. Na de scanning geeft F-secure aan dat er b.v. 11 problemen zijn. Als ik de opracht geef om deze te verwijdern dan verwijrd F-secure er maar b.v. 5. Met de andere doet hij niets.

 

Daarop de niet verwijderde bestanden opgezocht en handmatig verwijderd.

Daarna ales weer gescand en F-secure geeft nu geen fout meldingen  meer. Dus de computer zou nu virus en of malware vrij moeten zijn.

Heb nu ingesteld dat hij dagelijks moet scannen 

Groet Henry

Reputatie 7
Badge +19

@Henrynt Wat goed dat je het opgelost hebt, en super dat je het hier laat weten. Mogelijk zijn andere forumbezoekers hier ook mee geholpen :slight_smile: