Beantwoord

Fox Sports Eredivisie naar Fox Sports Compleet omgezet

  • 8 June 2019
  • 7 reacties
  • 309 keer bekeken

Ik heb sinds 3 weken fox sports compleet. Ik had al fox sports eredivisie maar wilde toch graag tennis kijken dus ben ik geüpgrade naar fox sports compleet. Ik had al een fox sports go account en sindsdien lukt het me niet om fox sports 4,5 en 6 te kijken op fox sports go. Mijn vraag is hoe kan ik ervoor zorgen dat mij dit wel lukt?
icon

Beste antwoord door PeterG 9 June 2019, 12:15

Bekijk origineel

7 reacties

Ik denk dat je het best daarvoor Fox Sports zelf kunt benaderen. KPN gaat niet over hun website/app.

Ik had een vergelijkbaar probleem na de hernummering. Ik kon via de website toen alleen 1, 3 en 5 kijken. Terwijl toen al bijna een maand eredivisie 1,2,3 was. En 5 (internationaal) niet onder mijn 'eredivisie' abonnement valt.

B.T.W. de Fox Sports zenders zijn ook beschikbaar via de KPN ITV app/website.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Daan Beijer, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je Fox Sports Go hebt aangemaakt toen je alleen Fox Sports Eredivisie had, kan ik me voorstellen dat je nu moet aangeven dat je abonnement gewijzigd is. Kan je eens bij je abonnement, bij Fox Sports Go, kijken of je dit kan aanpassen naar Compleet of Internationaal?
Goedeavond @Susan_ ,

ik kan niks doen met mijn abonnement tenzij ik uitlog omdat hij mijn gegevens onthoud. Ik heb dus mijn abonnement verwijdert en opnieuw ingelogd maar er is niks verandert.
@PeterG ik ga gelijk aan de gang
Ach, deze week is KIKI alleen te zien via ... Ziggo Sport. Die hebben de rechten voor de Libéma Open (Rosmalen).
Reputatie 7
Badge +21
@Daan Beijer, heb je inmiddels contact gehad met Fox Sports? En is het daarmee ook opgelost, of gaan ze het oplossen?
Reputatie 7
Badge +21
@Daan Beijer, ik heb geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat je het, samen met Fox Sports, hebt kunnen oplossen 🙂

Reageer