Ik wil op mijn KPN glasverbinding een Fritzbox aansluiten, ik gebruik geen telefoon alleen TV.
Ik wil graag de mogelijkheden van de Fritzbox gebruiken, maar de Experiabox in bridgemode zetten gaat zo te lezen niet.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch klant bij KPN kan blijven en mijn eigen router (zonder Experiabox) kan gebruiken?
Groeten,
Beste antwoord door FritzBox
Dat je kunt kiezen voor KPN als provider is in OS versie 7.12 nieuw opgenomen en die versie is sinds 12 augustus beschikbaar.
Tel daarbij op dat XS4ALL abonnees absoluut niet blij zijn met de gedachte ooit door de integratie met KPN een Experia Box te moeten gebruiken en ziedaar waarom ik goede hoop heb dat een Fritz!Box met OS 7.12 gaat werken op een KPN aansluiting.
Ik kan bevestigen dat met die update 7.12 mijn Fritzbox rechtstreeks aan het NT kastje gehangen kan worden.
Ik heb Internet + iTV via glas van KPN, en door de Internet Connection wizzard opnieuw te draaien en KPN, glas te kiezen is het nu mogelijk om de hele experiaBox los te koppelen en uit te schakelen! Qua interactieve TV werkt alles ook vanaf de FritzBox. Opnames terugkijken, beginGemist, pauze.
Ik zie dat ik ook een IPv6 WAN-adres gekregen heb, naast een IPv4. Hoe telefonie werkt weet ik niet, daar ik geen vaste telefonie gebruik.