Beantwoord

Ga ik wel de Surface go ontvangen als je KPN abonnement later ingaat?

  • 17 September 2021
  • 6 reacties
  • 1277 keer bekeken

Twee dagen geleden heb ik een KPN internetabonnent besteld, waarbij ik gekozen heb voor de Surface go 2 als welkomstgeschenk. Ik heb ervoor gekozen om het abonnement halverwege december in te laten gaan, omdat mijn huidige abonnement bij een andere aanbieder dan afloopt.

Wat ik me afvraag: is het zeker dat ik in december een Surface opgestuurd krijg? Met andere woorden is er nu een Surface voor me gereserveerd? Of loop ik de kans dat deze dan op zijn? Dat zou ik namelijk erg jammer vinden.

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 28 September 2021, 20:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Dizzle Welkom op het forum. 

In de bevestigingsbrief die je hebt ontvangen staat beschreven dat je de Surface Go 2 gaat ontvangen! Je kunt er dus inderdaad vanuit gaan dat er een voor je gereserveerd is! :)

 

@Rutger_ Dank voor je reactie! Ik zie de Surface Go 2 inderdaad staan in de prijsoverzicht en het contract die ik per mail heb ontvangen echter ik las het volgende in de actievoorwaarden op https://www.kpn.com/welkomstcadeau.htm:

Voor deze actie geldt op = op. Het aantal beschikbare Microsoft Surface Go 2 2-in-1 apparaten is beperkt. Wanneer deze niet meer leverbaar zijn, zal het actieaanbod komen te vervallen.

Hoe moet ik dit lezen dan? Dan kan het toch zijn dat ze in december niet meer leverbaar zijn?

Reputatie 7
Badge +15

@Dizzle Dit moet je lezen als dat de aanbieding komt de vervallen op het moment dat de apparaten op zijn. 

Jij hebt je bestelling al geplaatst, dus voor jou is er 1 aan de kant gelegd. Er komt dus eind dit jaar een Surface Go 2 jouw kant op! :)

Ah op die manier. Mooi!

Een Surface pro 2 zou ik zeker niet erg vinden... :sunglasses:

Maar dank voor de de reactie, helder zo. Fijn dat er een Surface mijn kant op komt in december.

Reputatie 7
Badge +15

@Dizzle Haha, scherp! Ik heb het nog even aangepast in mijn reactie! 

Ah op die manier. Mooi!

Een Surface pro 2 zou ik zeker niet erg vinden... :sunglasses:

Â