Vraag

Gaat kpn altijd zo met zijn klanten om?

  • 15 April 2019
  • 9 reacties
  • 289 keer bekeken

hallo kpn
ik heb in april 2018 bij jullie een abonnement afgesloten. hierbij konden jullie niet het aantal mb's leveren die jullie beloofde. daarop belde ik met de kpn waar op uw medewerker ging overleggen met een ander wat die er mee moest doen. ik kreeg een nieuwe medewerker aan de lijn die zij dat hij van de opzeg service was. toen brak mijn klomp en heb opgezet. in de periode van juni tot augustus heb ik bij Ziggo gezeten alleen hierbij deed de tv het niet goed. toen ben ik terug naar kpn gegaan vanaf augustus.
toen me in november opviel dat er niks werd afgescheven maar wel als betaald op kpn.nl stond heb ik contact opgenomen. met het antwoord ja meneer wat wilt u nou dat ik voor u doe u heeft geen kpn abonnement van ons op uw adres. waarop ik zij ik kijk er nu na, en vanaf dit moment begon het gezeur. mijn oude abonnement was heropent (april 2018). wat de medewerker zij is dat de maanden dat ik bij Ziggo zat ook als rekeningen er instonden dat alles aangepast moest worden. Dit is nooit goed gebeurd. een medewerker die klachten behandelt (naima) die heeft veel uitgezocht en zegt tegen de telefoon dat ze alles heeft nageplozen . ik heb haar bewijzen gestuurd en dat ik wel een punt had , het gaat om maar 100 euro maar toch. zij zegt dat het word opgelost maar komt hiervan terug omdat de andere afdelingen hier niet mee mee willen . terwijl een manager mij heeft belooft dat de 100 euro die ik aan een incasso moest betalen zou worden terug gehaald en in mindering zou komen van mijn onbetaalde premie die nooit werd afgescheven.

nu inmiddels 60 uur met KPN gebeld gemailt bewijzen opgestuurd.zelf heb ij al het bewijs bewaard incl telefoon gesprekken maar ze willen niet luisteren en ook geen afspraken terug kijken die er zijn gemaakt .

ik wou niet betalen zekker omdat naima (van kpn/ingehuurd om klachten te behandelen) mij in het gelijk heeft gegeven na alles ingezien te hebben.
tot slot ben ik afgesloten omdat ik het restant niet heb betaald.
betaal ik het laatste bedrag met tegenzin. zou ik binnen 2 uur worden aangesloten (vrijdag) maar geen tv. zaterdag bellen. eerst zeggen dat ik niet betaald heb volgens het systeem na lang zoeken toch kunnen vinden maar geen mogelijk heden hebben. ik moest tot maandag wachten dan word het verwerkt en doet hij het weer. nu inmiddels maandag avond nog geen tv. ga ik bellen heb ik weer niet betaalt. na nazoeken toch wel maar niks voor mij kunnen doen .

ik vind het nu wel een keer genoeg geweest
word ik ook gecompenseerd voor de dagen dat ik nu geen tv heb maar wel betaald.
tterwijl ik eigenlijk vind dat dit niet mijn probleem is. want als ik niet had gebeld had ik over een jaar nog gratis tv gehad. die keurig als betaald stond.
graar hoop ik dat jullie met een oplossing komen
ik ben inmiddels al vele uren druk er mee zonder einde.
maar mij maakt het niet uit ook jullie medewerkers kosten geld in ga door tot kpn zijn belofte heeft nagekomen.

mvg melvin

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hoi @melvinvde . Welkom op het forum!
Wat vervelend dat je zulke slechte ervaringen hebt met onze diensten en klantenservice. Ik betreur dit oprecht. Begrijp ik goed dat nu bent afgesloten? Er is er een achterstallig bedrag? Wat is oorzaak daar van? en wat is nu het advies van de helpdesk? In geval van afsluiting heb ik helaas weinig mogelijkheden en is de afdeling collections je beste optie.
het klopt dat ik ben afgesloten
en het klopt dat er een betaling open staat (stond). alleen ben ik het niet eens met de rekening naiema(kpn) heeft dit ook nagekeken en zij zij dat ze aan mijn kant stond . er zijn namelijk afspraken gemaakt die jullie niet nakomen.
inmiddels vrijdag de rekening betaald met tegenzin. en nu vandaag zegt kpn als je aangesloten wil worden moet u het nog een keer betalen. terwijl ze kunnen zien dat het betaald is in 1 van de 2 systemen .
het probleem van de achterstallige betalingen is dat er nooit bij mij werd afgescheven. en in kpn alles als betaald stond.
ik heb hier zelf over gebeld een half jaar terug en heb er nu nog gezeik van

veder weet dat kpn niks voor mij wil doen
ik wil alleen mensen waarschuwen voor de praktijken van KPN dat als je eerlijk bent dat je er gezeik voor terug krijgt.

het gaat om een kleine 100 euro. maar mij gaat het om het principe.
ik ga net zolang door tot de afspraak nagekomen is .
het kost mij tijd. maar alle uren (minstens 60uur)dat ik met KPN heb gesproken en er druk mee zijn geweest moet het al veel meer gekost hebben voor kpn als het bedrag waar het omgaat
en ik blijf door gaan om mijn gelijk te halen.
waar ik zelf de bewijzen van heb.

ik ben er nu al meer als een jaar druk mee
omdat kpn de boel niet op orde heeft

mvg melvin
Hoi Melvin. Zo te lezen heb je er een hoop ellende van en dat vind ik heel jammer om te lezen. Tot overmaat van ramp heb je nu dus ook geen diensten.
Met heraansluiten kan ik je helaas niet helpen. Als er iets mis gaat met de betalingen kan dat alleen collections. Die zijn telefonisch te benaderen.
Maar ik wil wel graag meekijken wat er nu allemaal is besproken zodat ik een beter beeld krijg van de situatie. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Wie weet heb ik nog een goed advies voor je.
ik h3b mijn gegevens ingevuld

ben benieuw wat er uitkomt
Hoi Melvin! Dank voor de informatie. Ik zie dat er nogal een bel geschiedenis in het systeem staat. Je hebt met veel mensen gesproken. Het advies wat ik telkens terugzie is dat er nog een openstaand bedrag betaald moet worden alvorens je wordt aangesloten. Dit advies komt van onze afdeling credit risk en hier kan ik helaas niks aan veranderen. Ik zie ook dat er recentelijk een klacht is aangemaakt. Deze is in behandeling genomen en ik wil je adviseren om je mobiel bij de hand te houden want men zal proberen om jou hierover terug te bellen. JIk kan hier vanaf het forum niets in betekenen. Je hebt een klacht lopen en we zullen de reactie van de klachtbehandelaar moeten afwachten. Uiteraard hoop ik dat daar iets uitrolt wat voor beide partijen akkoord is.
Dit is dus het hele probleem
1 wil ik die rekening niet betalen omdat er eerder een afspraak is gemaakt die niet nagekomen is

nu ik geen keus heb wil ik betalen
alleen dat lukt niet omdat als ik naar kpn.nl/ikbetaalnu ga komt de rekening tevoorschijn die ik vorige week al lang betaald heb
u medewerkers kunnen zien dat die betaald is
maar adviseerden om het nog een x te betalen

dit vind ik niet normaal
heb aangegeven dat ik het restant wil betalen
maar dat kan niet.
ik moet het restant betalen + wat ik al betaald heb.
ik wil best het restant van 123 euro betalen
as ik hier een link voor kan krijgen
maar niet nog is 141.99 die ik vorige week al betaald heb.
dit heb ik zaterdag ook aangegeven.
maar kpn wil dat ik de rekening nog een keer betaal
Ik leef met je mee en vind het vervelend dat je er zoveel werk van hebt en dat het niet gaat zoals je graag wil. Ik kan je helaas geen ander antwoord geven dan de telefonische ingang, @melvinvde . Dat zou natuurlijk ook wel vreemd zijn als ik hier iets anders zou vertellen dan mijn collega's. Ik denk dat het verstandig is om de reactie van de klachtenafdeling af te wachten. Ik kan hier zelf helaas nu niks in betekenen.