Gamen niet mogelijk via KPN Experiabox

  • 14 juli 2012
  • 3 reacties
  • 8113 keer bekeken

Dag forumleden,

Ik heb al een lange tijd last van het matige netwerk in huis. Dit merk ik niet op de computers in het huis (door bijvoorbeeld snelheid van het internet of het downloaden van filmpjes), maar meer via het gamen via de Xbox360. 

Vorig jaar kreeg ik last van dit matige netwerk. Ik speel veel Fifa en online was dit amper mogelijk. Om de 5 seconden bleef het scherm hangen. Ook Call of Duty online was niet mogelijk door de hoeveelheid lag. Een maand geleden hebben we ons abonnement van 8 mb/s naar 40 mb/s opgeschroeft. In de eerste 2 weken was dit merkelijk zichtbaar en had ik geen last meer, maar nu heb ik er weer last van. Precies hetzelfde probleem. En nogmaals, de computers hebben hier geen last van.

Kan dit temaken hebben met de oudere router die we hebben, namelijk de KPN Experia Box (Thomson 780)? Of zijn er meerdere mogelijkheden die dit probleem creeëren? 

Ik hoop dat iemand me kan helpen om dit op te lossen,

Groeten. 


3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Daar lijkt het niet op ik zal maar eens gaan bellen als ik jou was

dit komt daar uit:

https://]http://i45.tinypic.com/34hfdwm.jpg[/img][/url]

Het abonnement is dus helemaal niet naar 40 mb/s gegaan.

Reputatie 6
Badge +7
Het modem zal vermoedelijk niet het probleem zijn, heb je al eens een speedtest gedaan plus ping test

http://speedtest.net

Reageer