Beantwoord

Gamen Thompson TG789VN

Hallo KPN,

Sinds kort ben ik trotse bezitter van een XBox One. Uiteraard hoort hier online gameplay, maar wanneer ik tegen andere mensen wil gaan spelen, zie ik dat mijn NAT op Strict staat. Via handleidingen en tutorials staat de NAT van de XBox zelf inmiddels op Open, maar de game zelf (Call of Duty AW) niet, wat betekent dat het heel lang duurt voordat ik tegenstanders vind.

Mijn uPnP staat aan, de xBox is aan een kabel en het IP vastgezet, veel meer kan ik binnen de router niet doen ( ook omdat ik internettechnisch niet echt een held ben).

Nu lees ik op het forum dat er meer mensen zijn met het probleem, en dat dit is opgelost door de TG789VN om te ruilen voor een Experiabox v8 of v9, ook omdat de TG789VN een verouderd model is.

Is er een mogelijkheid dat ik hem ook zou mogen/kunnen omwisselen?

Groet,

Marcel

icon

Beste antwoord door Koen_1 22 mei 2015, 13:07

Goedemiddag Marcel,

Vervelend om te lezen dat je tegen deze problemen aanloopt!

Het lijkt me inderdaad raadzaam om jouw TG789vn om te ruilen voor een recenter model Experiabox. Je kunt hier zoals wjb aangaf inderdaad de klantenservice voor bellen, maar, je kunt mij ook je postcode, huisnummer, de naam van de contractant, en je 06 nummer sturen in een privébericht. Dan help ik je verder!

Met vriendelijke groet,

Koen

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hoi mar_cel, welkom op het forum.

Er zijn al heel veel berichten geweest van NAT type 3 (strict) in combinatie met de TG789vn.

Die TG789vn is ook al sterk verouderd en moet eigenlijk met pensioen gestuurd worden.

Bel klantenservice en verzoek om vervanging van jouw TG789vn.

Je hebt dan waarschijnlijk binnen 2 dagen een nieuwe Experia Box.

Als je daar dan de UPnP IGD functie op aan zet, dan zou je direct NAT type 2 (moderate) moeten hebben.

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Marcel,

Vervelend om te lezen dat je tegen deze problemen aanloopt!

Het lijkt me inderdaad raadzaam om jouw TG789vn om te ruilen voor een recenter model Experiabox. Je kunt hier zoals wjb aangaf inderdaad de klantenservice voor bellen, maar, je kunt mij ook je postcode, huisnummer, de naam van de contractant, en je 06 nummer sturen in een privébericht. Dan help ik je verder!

Met vriendelijke groet,

Koen

Reageer