Beantwoord

Gastnetwerk V10 neemt MAC ACL instellingen over

• 16 maart 2018
  • 3 reacties
  • 506 keer bekeken

Ik heb een Experiabox v10 waar ik een privénetwerk heb en een gastnetwerk. Nu heb ik het privénetwerk zo ingesteld dat alleen de apparaten toegang hebben op MAC adres en wachtwoord, daarna het MAC ACL ingeschakeld. Echter het gastnetwerk neemt deze instellingen over. Dus met andere woorden ik kan niet inloggen op het gastnetwerk. Schakel ik MAC ACL uit dan kan ik wel inloggen op het gastnetwerk. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?

Admin: titel aangepast ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 20 maart 2018, 12:05

@Erik_, hier loopt nog een topic over en de MAC filtering lijkt van toe passing op de radio zelf en niet specifiek op een SSID
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hey Mark, welkom op het forum, goede vraag! Ik heb gekeken en ik zie ook niet direct een optie om daarvoor apart dingen in te stellen. Ik heb navraag nu uitstaan of dit inderdaad zo is, of dat we wat over het hoofd zien 🙂
Reputatie 7
Badge +30
@Erik_, hier loopt nog een topic over en de MAC filtering lijkt van toe passing op de radio zelf en niet specifiek op een SSID
Reputatie 7
Badge +27
Daar lijkt het inderdaad wel op. In dat geval zal het ook niet mogelijk zijn om dit aan te passen. In ieder geval niet in de huidige firmware. Ik heb verder nog geen reactie op mijn navraag. Zodra ik die heb kom ik hier terug.

Reageer