Geblokkeerd door Abuse

  • 14 January 2020
  • 3 reacties
  • 118 keer bekeken

kpn wil ook niet dat je een andere modem en of server gebruik volgens de EU regels moet dat geen probleem zijn maar Grote KPN heb daar weer lak aan is dus GEEN virus doe er ook geen ander klanten kwaad mee  maar ze sluiten je wel af raar dat ze daar nou niets over zeggen verder zou het netjes zijn als ze eerst contact zoeken voordat je word afgesloten heb je minder telefoontjes o sorry bellen doen ze niet aan allen mailen waarom zou dat zijn. sorry ben zeer te over de diensten van KPN maar Abuse  en modem van kpn is allen maar controleren van wat de gebruikers doen en in hun huis hebben staan is in mijn ogen inbreuk op onze privacy 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Er zijn veel mensen die een ander modem gebruiken. Het probleem moet dus ergens anders liggen.

Reputatie 7

Het is ook geen enkel probleem om de Experia Box te vervangen door een eigen router.

Zie dit topic.

Als het goed is staat op de quarantaine landingspagina de reden vermeld van de in quarantainestelling en de te ondernemen actie(s).

Wat wordt er als reden opgegeven?

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Compie, welkom op het forum. 

Een eigen router kan niet de reden zijn voor deze blokkade. Dit kan alleen komen bij vreemde activiteit vanaf je verbinding. Spam, verspreiding van virussen etc. 

Als het goed is staat op de quarantaine landingspagina de reden vermeld van de in quarantainestelling en de te ondernemen actie(s).

Dit klopt, wat zie je daar staan? Volg de instructie daar om dit op te lossen.