Beantwoord

Gebruik 0800 nummer vanuit België

  • 30 January 2020
  • 7 reacties
  • 744 keer bekeken

Ik wens Kpn telefonisch te bereiken vanuit België om monteur te bestellen om draadloos internet aan te sluiten in Nederland. Kan het 0800 nummer niet gebruiken vanuit België.

icon

Beste antwoord door Zuidhof21 3 February 2020, 22:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Zuidhof, welkom op het forum. 

Het makkelijkste is om het nummer +31 6 1200 1200 te bellen en leg daar uit wat je wilt doen. Je komt vanzelf bij de juiste medewerker uit. 

Hartelijk dank ! Dit gaan we maandag proberen.

Reputatie 7
Badge +24

Top, succes!

Reputatie 7
Badge +22

Top, succes!

@Alex_P gewoon uit nieuwsgierigheid, als ik het landnummer zou gebruiken, werkt dan die 0800 dan ook niet? 🤔

+31(0)800 - 04 02

Of is dat dan gewoon niet mogelijk om dat nummer te gebruiken uit België of wat voor land dan ook? 🤔

Reputatie 7
Badge +24

Hoe dit technisch in elkaar zit weet ik niet precies, zover ik weet kun je dit nummer alleen vanaf een Nederlands netwerk benaderen. Ik vermoed dat dit ook met de kosten te maken heeft, aangezien er voor dit nummer nooit kosten in rekening worden gebracht. 

De korte samenvatting: nee, ook met +31 zal dit niet werken. 

Beste Alex_P,

Het is me gelukt om het nummer +31 6 1200 1200 te bellen en… een monteur te bestellen !

Bedankt !

 

Reputatie 7
Badge +24

Fijn om te lezen, graag gedaan.