Beantwoord

Gebruik maken van glasvezelaansluiting

  • 17 January 2020
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Badge

Vandaag is mijn woning aangesloten op glasvezel. Ik ben abonnee van kpn via de koperdraad. Wat moet er nog gebeuren om mijn Experiabox  10A aan te kunnen sluiten op glasvezel? Kan deze rechtstreeks worden aangesloten op het aansluitpunt en met welke kabel? En moet ik hiervoor mijn abonnement wijzigen? 
 

groet,

Ronald

 

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 27 January 2020, 08:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Je abonnement moet worden omgezet naar glasvezel en er moet een monteur komen om het glasvezelkastje (NT) te komen plaatsen.

Ik zie Zwolle in je profiel dus ik neem aan dat het over dit project gaat van KPN NetwerkNL?

Geeft Fourstack al aan dat er glasvezel mogelijk is? Het kan soms even duren namelijk voordat KPN NetwerkNL (zij hebben het glasvezel gelegd en aangesloten in je woningen) het allemaal gereed meldt. Soms moet er namelijk administratief en technisch nog het één en ander worden afgerond.
Pas op het moment dat dat allemaal afgerond is en je ook daadwerkelijk glasvezel kan afnemen dan zal je abonnement moeten worden omgezet.

Als je je forumprofiel aan wil vullen met je gegevens (postcode/huisnummer e.d.) dan kijkt een webcare medewerker wel even mee naar de mogelijkheden.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Reau. Ik begrijp dat je gebruik wilt maken van jouw glasvezelverbinding in huis. Je hebt jouw gegevens al achtergelaten op het KPN Forum profiel. Op dit moment worden jouw diensten geleverd over een VPLUS-verbinding. Een KPN installatie monteur zal jouw glasvezelkastje nog verder moeten voorbereiden. In onze systemen moet worden aangegeven dat je gebruik wilt maken van de glasvezelverbinding. Wil je dat ik dit voor jou in gang zet?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Reau. Ik begrijp dat je gebruik wilt maken van jouw glasvezelverbinding in huis. Je hebt jouw gegevens al achtergelaten op het KPN Forum profiel. Op dit moment worden jouw diensten geleverd over een VPLUS-verbinding. Een KPN installatie monteur zal jouw glasvezelkastje nog verder moeten voorbereiden. In onze systemen moet worden aangegeven dat je gebruik wilt maken van de glasvezelverbinding. Wil je dat ik dit voor jou in gang zet?

Ik heb niet meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder bent geholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer