Beantwoord

Gebruik maken van glasvezelkabel

  • 18 October 2019
  • 7 reacties
  • 74 keer bekeken

Hoi kpn, 

Installatie van glasvezel is van buiten naar binnen gelegd en wat nu? Ik hoorde van de monteur die kast opgehangen had dat ik een v10 modem nodig heb. Wij hebben een v9.

Nou lekker dan. Of woord er nog een afspraak gemaakt en dat wij toch de v10 krijgt. 

Ik had begrepen dat alles vandag woord aangesloten.

Groetjes 

Lee

 

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 28 October 2019, 13:47

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +19

Gewoon die V9 eraan hangen en kijken of het werkt.

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij moet de V9 gewoon werken. Maar je hebt nog wel een glasvezel modem nodig. Dat zal er misschien nu nog niet zijn?

Ja ik heb nog niets gekregen. Alleen hebben ze de kabel buiten naar binnen en een klein kastje op de muur, zit een kapje daar op. Ik heb wel gezegd dat wij dat wij dat willen is toch nu gratis. Alleen verder weeten wij niet hoe of wat. Lekker onduidelijk allemaal. 

Hoe sluit je de v9 aan met dat kastje dan er zit geen aansluiting zo te zien. Heb nog op de oudere verbinding. 

Hallo @leeman , de monteur gaat op de plek van dat kleine kastje een glasvezelmodem monteren.

Daarop zit o.a. een LAN-aansluiting. Op jouw modem heb je een rode WAN-aansluiting.

Je sluit een LAN-kabel, minimaal kwaliteit CAT5e aan tussen de LAN-aansluiting op het glasvezelmodem en de WAN-aansluiting van de V9 en dan moet alles werken. Maar als het goed is levert de monteur alles werkend op[.

Succes.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @leeman. Ik begrijp dat je nu ook gebruik wil maken van deze glasvezelverbinding. Ik zal voor jou uitzoeken of dat mogelijk is. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik het verder voor je uitzoeken en wellicht wel in gang zetten. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen@leeman. Ik begrijp dat je nu ook gebruik wil maken van deze glasvezelverbinding. Ik zal voor jou uitzoeken of dat mogelijk is. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik het verder voor je uitzoeken en wellicht wel in gang zetten. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik heb helaas geen reactie ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je misschien via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer