Beantwoord

Gebruik maken van webruimte en activeren homepage

  • 20 August 2019
  • 6 reacties
  • 1143 keer bekeken

Hallo.
Ik heb begrepen dat bij je abonement de mogelijkheid bestaat om gratis webruimte te krijgen voor een eigen homepage. Ik wil graag gebruik maken hiervan de vraag is hoe doe ik dat?
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 22 August 2019, 14:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi @RHG88, welkom. Dat heb je goed begrepen. 🙂 Ik kan Homepage voor je activeren. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Lees hier meer over Homepage.
Hi Paul_ ik heb mijn gegevens ingevuld
Reputatie 7
Badge +25
Hi Paul_ ik heb mijn gegevens ingevuld
Top, ik heb het geactiveerd. Veel succes ermee!
Hi Paul_ misschien een rare vraag maar hoe kom op mijn homepage? is er een link daar naar toe die ik moet hebben of zo?. Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +25
Jouw website is dus http://home.kpn.nl/jouwkpngebruikersnaam en kan je beheren via een ftp-programma zoals bijvoorbeeld Filezilla.

Stukje van de website:

Als abonnee van KPN kan je een eigen homepage gebruiken als persoonlijke website. KPN stelt gratis homepageruimte (max. 200 MB) beschikbaar op een ftp-server. Je krijgt toegang tot deze ftp-server met een ftp-programma. Hier voer je het ftp-serveradres in, in combinatie met je gebruikersnaam en wachtwoord. Dit is hetzelfde als je gebruikersnaam en wachtwoord van je e-mail.

Homepage of ftp-server: ftp://home.kpn.nl poort 21
Ok bedankt Paul _