Beantwoord

Gebruik Superwifi punt met Ethernet Kabel - Ver bereik en juiste procedure

  • 22 June 2021
  • 3 reacties
  • 2405 keer bekeken

Ik zou graag mijn Superwifi punten met Ethernet kabels aansluiten in plaats van draadloos.

Mijn redenen hiervoor zijn:

  1. Ik heb al kabels liggen en hoop dat de Superwifi punten met kabels beter/sneller werken dan draadloos.
  2. Ik wil Wifi bereik hebben op plekken waar nog niks is (achter in de tuin bv).

Mijn vragen zijn:

  1. Wat is de juiste procedure om de 2e, 3e etc Superwifi punten met ethernet kabels te laten werken. (De eerste zit immers al met een ethernetkabel aan het Modem V12)
  2. Kan het Superwifi punt dan ook werken zonder dat hij draadloos signaal opvangt? Maar toch 1 homogeen Wifi netwerk vormen met de andere punten?

Hartelijke groet & bij voorbaat dank,

Hermes

icon

Beste antwoord door Babylonia 22 June 2021, 19:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Hermes van Amstel , de andere wifipunten gewoon met een geschikte netwerkkabel rechtstreeks op de modem aansluiten en dan werken ze gewoon als draadloos AP samen.

Reputatie 7
Badge +10
  1. Ik wil Wifi bereik hebben op plekken waar nog niks is (achter in de tuin bv).

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Hermes van Amstel welkom op ons forum!
Heeft dit je vragen beantwoord?

*admin edit: We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!