Beantwoord

Geel/bruine vlek op router

  • 13 August 2019
  • 6 reacties
  • 315 keer bekeken

Ik zie dat de router soms behoorlijk heet wordt en er is ook een geel/bruine vlek te zien op de router. Er komt ook een zeer vervelende hoge piep van de router af. De wifi valt soms ook even weg. Ik voel mij er niet zo goed bij dat de router heet wordt.
Is deze router aan vervanging toe?

Met vriendelijke groeten,
Jan van der Lans
icon

Beste antwoord door RBxx 13 August 2019, 23:42

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Ja dat is ie zeker. Je kunt wachten tot een moderator hier reageert of gewoon de servicedesk bellen.
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Jan v.d. Lans
Dan heb je de ZXV10 H220N (Experia Box V7) denk ik zo.
Deze kent inmiddels een flink aantal problemen, die vaak (in combinatie) optreden.
Bij jou zijn het zo te lezen alle bekende problemen in één apparaat verzameld.

Bel gratis met klantenservice op 0800-0402 (24x7) om die oude V7 om te ruilen.

Laat even weten of het gelukt is, anders zal een KPN moderator het hier op het forum voor je gaan regelen.
wordt geregeld door KPN . Morgen al lekker snel ( zoals ik KPN ook KEN .. )😎
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Jan v.d. Lans. Wat goed om te lezen dat er al een nieuwe Experiabox naar je onderweg is. Mocht je hulp nodig hebben met het aansluiten van deze ExperiaBox, dan hoor ik dat graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het aansluiten van de nieuwe ExperiaBox gelukt is. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Was binnen 10 minuten geinstalleerd . Top geregeld dus .. Plus nog 50 GB op mobiel GSM.
Gr Jan😎

Reageer