Beantwoord

Geen 4 G op mijn iphone

• 4 september 2018
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik heb nergens 4 G. Hoe zit dat? In buitenland ook zelfs geen 3 G op meeste momenten. Ik heb een iPhone 6 heb ik iets niet goed ingesteld?
icon

Beste antwoord door Marina_ 8 september 2018, 15:24

Goed om te weten. Staat jouw toestel op gesprekken en data(Ga naar instellingen > Mobiel Netwerk > Opties mobiele data> Klik op 'Schakel 4G in'>Klik vervolgens op 'Gesprekken en data'.)en heb je de update van iOS 10.3.1 geïnstalleerd? Ook is het belangrijk om te weten of de APN instellingen van je toestel goed staan. Dit kun je controleren via deze link. Ik heb de dekking op jouw postcode, huisnummer bekeken. De dekking is zowel in huis als buitenshuis optimaal. Hopelijk is het met het aanpassen van de instellingen opgelost, zo niet dan hebben we weer contact en zal ik contact opnemen met onze technische dienst.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond, wat lastig dat je nergens 4G of 3G hebt. Kun je wel bellen? Heb je roaming ingesteld op jouw telefoon? Dit kun je doen via Instellingen> Mobiel netwerk> Opties mobiele data> Roaming aan. Je zou je APN instellingen ook eens kunnen controleren/aanpassen. Hoe je dit doet kun je lezen op onze website in deze link. Als géén van beide tips werken, zou je dan jouw 06- nummer, jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Hopelijk kan ik aan de hand van jouw gegevens achterhalen wat er aan de hand is. Niet geheel onbelangrijk; in welk land verblijf je nu?
hoe kom ik bij mijn forumprofiel?
Geen goed antwoord, Ik zit gewoon in Nederland en ja roaming staat aan.
Reputatie 7
Badge +19
Goed om te weten. Staat jouw toestel op gesprekken en data(Ga naar instellingen > Mobiel Netwerk > Opties mobiele data> Klik op 'Schakel 4G in'>Klik vervolgens op 'Gesprekken en data'.)en heb je de update van iOS 10.3.1 geïnstalleerd? Ook is het belangrijk om te weten of de APN instellingen van je toestel goed staan. Dit kun je controleren via deze link. Ik heb de dekking op jouw postcode, huisnummer bekeken. De dekking is zowel in huis als buitenshuis optimaal. Hopelijk is het met het aanpassen van de instellingen opgelost, zo niet dan hebben we weer contact en zal ik contact opnemen met onze technische dienst.
Reputatie 7
Badge +21
@Geen 4 G , is het inmiddels geluk om 4G in te schakelen op jouw iPhone? Of moeten we hier nog even verder naar kijken voor je?

Reageer