Beantwoord

Geen 4G dataverbinding in Dubai

  • 25 January 2022
  • 7 reacties
  • 580 keer bekeken

Hoi, gisteravond ben ik aangekomen in Dubai (buiten eu). Toen ik aangekomen was, kreeg ik een sms van jullie dat ik mbs had gekregen. Nu een dag later, doet mijn 4g het nog steeds niet. Ik heb mijn telefoon al een paar keer opgestart…. 

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 27 January 2022, 15:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Milou Wemmenhove, Dubai, dat is een mooi avontuur! Dat jouw dataverbinding daar niet werkt is minder natuurlijk. Laten we beginnen met het begin, heb je wel verbinding met een 4G (of 3G) netwerk? Heb je ook gekeken of je met een ander lokaal netwerk kunt verbinden, maakt dat een verschil?

Ik heb een ander lokaal netwerk aangezet. Hij doet het nu nog steeds niet. Ik heb 4g & zelf 5g. ik heb de iphone 12..

Reputatie 7

Dat is wel gek inderdaad. Heb je in eerder wel verbinding gehad in het buitenland (andere landen dan de Verenigde Emiraten) met dit toestel? Zou je jouw forumprofiel ook volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) in kunnen vullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Waarom wil je al deze gegeven van mij hebben?

Reputatie 7

Daarmee kan ik het abonnement er ook aan onze kant bij pakken en kijken hoe de instellingen staan voor gebruik in het buitenland. Vandaar ook de vraag hoe het in andere landen ging. Zonder de gegevens is het voor ons ook wat speculeren, als we me kunnen kijken wordt het vaak concreter. Als je het op je profiel invult, zet het dan alleen bij de vakjes waar 'Privé’ bij staat. Die zijn namelijk alleen voor jou en mij te zien.

ik vlieg morgenochtend weer terug naar nederland. Het is dus nu niet meer nodig.

Reputatie 7

Dan is het nu niet nodig inderdaad. Mocht je volgende keer in het buitenland tegen hetzelfde aanlopen kunnen we dan verder met je meekijken. Voor nu alvast een fijne vlucht!