Beantwoord

Geen 5ghz wifi meer (niet zichtbaar)

  • 9 June 2019
  • 5 reacties
  • 656 keer bekeken

Sinds vanochtend, na het opnieuw opstarten van het modem na stroom uitval hebben we geen 5ghz meer. Althans geen zichtbaar 5ghz meer, want de chromecast verbind er wel gewoon mee. Hoe krijg ik hem weer zichtbaar zodat ik ook andere devices ermee kan verbinden? Heb al herstart, reset en harde reset gedaan maar met geen mogelijkheid wordt de 5ghz weer zichtbaar op bijvoorbeeld mijn ipad, iphone.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 June 2019, 15:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge
Hey RemcoKuup ,

Slim van je dat je de modem gereset hebt 😀, ik heb het voor je ná gevraagd en je kan gewoon bellen met De klantenservice van KPN op 0800-0402 en dan kunnen ze hem gewoon voor je omruilen of als je in de beurt van een KPN winkel woont kun je hem daar omruilen zolang het op vooraad is.


Ik hoop je hiermee voldoende te kunnen informeren
Hoi @RemcoKuup . Wat vervelend dat dit zomaar gebeurde! Ik lees het niet vaak en vermoed dat het met de stroomuitval te maken heeft. Gelukkig zie ik dat je al contact met ons hebt gezocht en mijn collega heeft jou een nieuw modem gestuurd. Ik ga er van uit dat die het prima doet! Zo niet, laat het weten en dan help ik je verder.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat het probleem is opgelost. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 🙂
Ja het vernieuwen van het modem heeft de oplossing geboden. Alles werkt weer naar behoren.
Top! Mocht er in de toekomst, onverhoopt iets zijn, weet je mij te vinden! 🙂