Overstap gedaan naar kpn en we zouden op 19-09 aangesloten worden. Ik kreeg een week daarvoor een melding dat de aansluiting niet op tijd geleverd kan worden, de reden is niet bekend. Kpn had een mooie oplossing om wel internet te hebben door middel van draadloze wifi met 50 gb aan tegoed en een kastje voor de tv.
Alles in huis gekregen maar internet deed het niet en het digitenne kastje ook niet. Inmiddels een tweede pakket ontvangen en gelukkig wel internet maar nog steeds geen mogelijkheid om tv te kijken.
In de tussentijd meerdere keren gebeld over de status en over het laatste probleem, en de vriendelijke mensen van de KS maken iedere keer een melding bij de backoffice zodat ik teruggebeld zou worden. Tot heden nog steeds niks gehoord! Ik moet wel veel geduld hebben want alleen de backoffice kan iets meer vertellen of doen maar die bellen niet terug. Wij willen gewoon zsm aangesloten worden, en anders gewoon informatie wat er aan de hand is en waarom de tijdelijke oplossing niet werkt!?
Beste antwoord door Susan_
Bekijk origineel