Beantwoord

Geen aansluiting internet

  • 19 September 2019
  • 11 reacties
  • 221 keer bekeken

Hallo,

Overstap gedaan naar kpn en we zouden op 19-09 aangesloten worden. Ik kreeg een week daarvoor een melding dat de aansluiting niet op tijd geleverd kan worden, de reden is niet bekend. Kpn had een mooie oplossing om wel internet te hebben door middel van draadloze wifi met 50 gb aan tegoed en een kastje voor de tv.
Alles in huis gekregen maar internet deed het niet en het digitenne kastje ook niet. Inmiddels een tweede pakket ontvangen en gelukkig wel internet maar nog steeds geen mogelijkheid om tv te kijken.
In de tussentijd meerdere keren gebeld over de status en over het laatste probleem, en de vriendelijke mensen van de KS maken iedere keer een melding bij de backoffice zodat ik teruggebeld zou worden. Tot heden nog steeds niks gehoord! Ik moet wel veel geduld hebben want alleen de backoffice kan iets meer vertellen of doen maar die bellen niet terug. Wij willen gewoon zsm aangesloten worden, en anders gewoon informatie wat er aan de hand is en waarom de tijdelijke oplossing niet werkt!?
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 September 2019, 08:46

Bekijk origineel

11 reacties

Badge +19
Dat is geen best begin. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Je gegevens zijn alleen zichtbaar voor de medewerker en jezelf. Dus niet hier invullen want dan ziet iedereen het en dat is niet de bedoeling.
Dank je Joep1965
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Tess48, achter de schermen zijn er meerdere collega's bezig om het op te lossen én om je te voorzien van nieuwe informatie over de order! Ik zie dat je ook met een collega hebt gesproken over de 8888 foutcode en nog op een andere televisie zou proberen of het werkt. Heb je dat getest? En werkt de ontvanger wel op de andere televisie? Ik heb de smartcard nog even een refresh gegeven. Mijn collega @Alex_ zal vanmiddag ook nog proberen contact op te nemen met de achterliggende afdeling. We hopen snel meer duidelijkheid te kunnen geven!
Hallo Susan,

We hebben het geprobeerd op een andere tv in de slaapkamer en dat werkte wel. Helaas niet op de tv in de woonkamer. We blijven geduld hebben en hopen dat we zsm glasvezel aansluiting hebben. Bedankt.
Reputatie 7
Badge +21
Oke, dat is fijn! Kan je ze dan omruilen, of wil je ze niet op die plekken hebben? Heb je het aangesloten (in de woonkamer) met de kabel van de slaapkamer? Want ik ben heel benieuwd waarom het op de slaapkamer wel werkt..

In ieder geval, bedankt voor je terugkoppeling. Ik duim met je mee!
Hallo Susan,

Om antwoord te geven op je vraag, is het helaas niet gelukt met dezelfde kabel in de woonkamer, dus nog steeds geen tv.
Ik heb zojuist weer de klantenservice gebeld omdat ik nog steeds geen aansluiting heb! De backoffice is er hard mee aan het werk krijg ik constant te horen. Nou heeft een behulpzame jongen van KPN klantenservice aangeraden om de glasvezel leverancier te bellen (Reggefiber). Tot mijn grote verbazing vertelde de medewerker van Reggefiber dat de lijn prima werkt, geen problemen in de lijn nu of voorheen. Dus wat is het probleem dan??

Ik weet eerlijk gezegd niet wat deze backoffice uitvoert, in ieder hebben ze een afwachtende houding! Tot nu toe ben ik degene die constant erachter probeert te komen wat het probleem nou is om GEWOON INTERNET EN TV te kunnen ontvangen.

Reggefiber was ook verbaast dat KPN nog geen monteur heeft aangeboden, dus heb er nu ook zelf om gevraagd, en aangezien de planning zo vol zit kan er ook eentje pas over een week komen.

Echt teleurstellend dit!!
Het is niet te geloven maar we hebben eindelijk toegang! Dit dankzij een behulpzame jongeman genaamd Enes van Reggefiber! Die heeft mij vandaag gebeld om uit te leggen dat hij zelf contact heeft opgenomen met kpn om het probleem op te lossen, en had het daadwerkelijk voor ons opgelost. Super tof van je, dank je wel Enes!
Reputatie 7
Badge +21
@Tess48, een boel ellende, maar gelukkig is het uiteindelijk opgelost! De monteur staat nog wel ingepland, dit is dus niet meer nodig? Of wil je dit door laten gaan, voor de zekerheid? En werken beide ontvangers nu ook?
Hallo Susan,

Ja alles werkt prima. Oh de monteur inderdaad, zou die via deze weg geannuleerd ku nen worden? Zo ja, dan graag annuleren.

Bedankt.
Reputatie 7
Badge +21
@Tess48, zeker! Ik heb de afspraak eruit gehaald dus hier hoef je niet meer voor thuis te blijven 😉

Reageer