Beantwoord

Geen aansluiting van KPN in woning van zoon. Nieuw beleid?

  • 1 July 2022
  • 4 reacties
  • 125 keer bekeken

Mijn zoon is verhuist naar een andere stad wil daar graag KPN er zijn 15 woningen deze staan er nu anderhalf jaar er is alleen ziggo aanwezig maar hij wil KPN diverse malen geïnformeerd men zegt KPN aanwezig dus niet. Verder geïnformeerd men zegt nu klopt nieuwe aanleg kosten minimaal 600 euro. Is dit de nieuwe strategie van KPN om klant gericht te zijn.Zelf heb ik KPN via koper werkt prima mijn zoon moet nu helaas vindt hij op Ziggo is hij niet blij mee.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 5 July 2022, 12:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Wat zegt de site van kpn al u doet alsof u een bestelling doet?

Reputatie 7
Badge +24

Waarschijnlijk is er bij de bouw van die huizen dan geen KPN aansluiting aangevraagd. Dat had de aannemer/projectontwikkelaar moeten doen. Dat had dan volgens mij gewoon gratis geweest. Als dat nu alsnog moet gebeuren, dan kan het wezen dat het betaald moet worden.

Een vriend van mij woont hier ook in een appartementencomplex waar bij de bouw alleen Ziggo is aangevraagd en aangelegd. Kpn (nou het bedrijf KPN Netwerk) wil en gaat daar voor één bewoner niet aanleggen. 

Voor het gedeelte "eigen grond" is het ook niet gratis. Dat kan in een appartementencomplex per bewoner dus ook flink in de papieren lopen! ( @Nick83 )

Nota bene.  KPN Netwerk is hier glasvezel aan het aanleggen, maar dat complex gaat het niet krijgen. De eigenaar wil het niet. De bewoners ook niet. Blijven allemaal bij Ziggo. 

Op zich is Ziggo technisch ook prima. Alleen qua klantenservice vind ik het niks. Wat is zijn bezwaar?

Hoi @tino lapkowski . Welkom op het forum.

Dat klinkt nog weinig hoopgevend. Ik wil best voor je kijken wat de situatie daar exact is. Kun je in dat geval je profiel aanvullen en daarin de postcode en huisnummer van jouw zoon vermelden? Zou je mij daarna hier een seintje kunnen geven?