Beantwoord

Geen afspraak kunnen plannen met monteur

  • 28 July 2021
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Het lukt niet om een afspraak te maken en blijkbaar komt dit probleem vaker voor lees ik op het forum. En is het nu op 25 juli niet opgelost.

Er wordt mij gevraagd om een afspraak te maken voor de monteur om mijn internet en tv in te komen stellen. Hiervoor log ik in met mijn KPN ID. Dan klik ik op ‘afspraak maken voor monteur’. Vervolgens krijg ik telkens de melding ‘u bent uitgelogd, log alstublieft opnieuw in om verder te gaan’. 
Op deze manier kan ik geen afspraak maken.  

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 29 July 2021, 08:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ojee @Nieuwe abonnne, begrijp ik goed dat je eigenlijk al op 25 juli aangesloten wou worden maar dat dit nog niet is gebeurd omdat het inplannen van de monteur nog niet is gelukt? Als je hier telkens op vast loopt, schiet het niet echt op natuurlijk :slight_frown:  

Via het forum willen we je graag verder helpen, maar in deze situatie is dit misschien niet de beste optie, aangezien er altijd even overheen gaat voordat we kunnen reageren op een bericht. Ik wil je aanraden om hier telefonisch contact over te zoeken via 0800 0402, 1 van mijn collega's daar kan dan samen met jou alsnog een monteursafspraak maken!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Nieuwe abonnne en hoop dat dit inhoudt dat het telefonisch gelukt is om een afspraak met een monteur regelen :slight_smile:

Mocht ik dat bij het verkeerde eind hebben, dan hoor ik het uiteraard graag zodat ik je alsnog verder kan helpen hiermee!