Beantwoord

Geen beeld, wegvallende zenders en wegvallend internet

  • 1 January 2019
  • 6 reacties
  • 126 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Wanneer is de storing van regelmatig geen beeld meer hebben en weg vallen van de zender en internet afgelopen vindt het knap irretant hoogachtend P Barriel

Geen beeld meer geen internet alles staat vast bijna elke 7 a 8 min. is al zo sinds 31-12-2018 en nu op 1-1-2019 nog steeds

Admin: titel aangepast ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 11 January 2019, 11:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@SCI, welke modem (Experia) heb je en wat zie je aan de lichtjes op de modem? Kun je de Experia van de stroom halen en opnieuw starten of anders een volledige reset geven? Zie deze pagina voor instructie.
Reputatie 7
Badge +30
Goedemorgen P. Barriel. Welkom op het forum! Wegvallende diensten is inderdaad erg irritant. Je noemt twee problemen: wegvallend beeld op de tv, en wegvallend internet. Gaat het bij het wegvallende internet om je wifi, of ligt je hele internet eruit?

Ik ben ook benieuwd naar wat Joss al vraagt, hoe de lampjes eruit zien. Vul verder ook je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan gaan we hier mee aan de slag.
Krijg in beeld geen zender en alle internet is weg
er branden nog maar 3 lampjes waarvan er 1 staat te knipperen is al zo vanaf 31 december van alles geprobeerd alles gereset maar niets helpt ook alle aan sluitingen na gekeken alles is in orde maar kon geen mail sturen zonder internet. Mijn gegevens zijn ****

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor je gegevens. Ik zie hier dat je verbinding an sich in orde is. Dat wil zeggen dat er wel signaal binnenkomt op je Experia Box. Of lampjes knipperen is minder belangrijk, wat belangrijk is, is de kleur. En welk lampje dan precies welke kleur heeft. Wat ik nu gedaan heb is je Experia Box een reset geven. Kijk of je daarna wel weer internet en tv hebt. Zo niet, dan moet ik echt weten precies welke lampje welke kleur heeft. Idealiter een foto.

Verder: zit de kabel tussen Experia Box en IS/RA punt er nog goed in? Krijg je ook een foutmelding op de tv?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, P. Barriel. Ik ga ervan uit dat je het probleem hebt weten op te lossen. Zo niet, dan hoor ik graag weer van je 🙂