Beantwoord

Geen bevestiging over reparatie van glasvezel

  • 29 July 2021
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Komt op 2 augustus de reparatie van de glasvezel. Een is telefonisch aangekondigd door een mevrouw  maar nooit een bevestiging ontvangen. Graag spoedige uw reactie

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 3 August 2021, 22:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Een bevestiging per mail bedoelt u? Zoiets gaat u niet krijgen denk ik. Sowieso zou u dan bij KPN Netwerk moeten zijn denk ik. En niet bij KPN provider waar dit forum van is.

https://www.kpnnetwerk.nl/

Soms kun je ook kijken op KPN Storingen - Hier vind je alle informatie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Albertus12, ik kijk graag even voor je na of ik dit inzichtelijk heb, maar durf daar niets over te beloven. Zoals Nick al aangeeft wordt het glasvezelnetwerk beheerd door KPN NetwerkNL en dat is een partij die volledig gescheiden is van KPN de internetprovider, waar je nu contact mee hebt.

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel  en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan duik ik er even in!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Albertus12, ik kijk graag even voor je na of ik dit inzichtelijk heb, maar durf daar niets over te beloven. Zoals Nick al aangeeft wordt het glasvezelnetwerk beheerd door KPN NetwerkNL en dat is een partij die volledig gescheiden is van KPN de internetprovider, waar je nu contact mee hebt.

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Albertus12 en hoop dat dit inhoudt dat je contact hebt gezocht met NetwerkNL en dat ze je daar goed verder hebben geholpen!