Beantwoord

Geen bevestiging van opzeggen abonnement na doorgeven opzegging 23 september

  • 13 October 2022
  • 1 reactie
  • 96 keer bekeken

Op 23-09-2022 mijn kpn abonnement online opgezegd i.v.m. verhuizing.

In reactie een mail ontvangen dat er contact opgenomen zou worden.

Inmiddels 2 maal telefonisch contact gehad waarbij beide keren is toegezegd dat ik de bevestiging per mail binnen 48 uur zou ontvangen.

Niets ontvangen, laatste telefonische contact was op 10-10-2022.

Heb nu dus ook geen flauw idee over terugsturen apparatuur.

Wat nu?

Groet,

Otto

icon

Beste antwoord door GeSp 13 October 2022, 22:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Ogdak66 

 

Normaal krijg je een retour doos als je abonnement beëindigd is maar je kan de apparatuur ook eerder terugsturen in een eigen doos, stop er dan voor de zekerheid een briefje bij met je gegevens.

Je kan op de volgende pagina terugvinden wat je moet terugsturen en waar je het naartoe moet sturen:

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/kz-ser-terugsturen/ser-terugsturen-huur-bruikleen-opzeggen-annuleren

Bewaar wel het verzendbewijs voor een aantal maanden.