Beantwoord

Geen blijvende wifi ba vervanging experia v8 naar v10a

  • 18 September 2019
  • 6 reacties
  • 132 keer bekeken

Na vervangen van onze experia v8 naar een v10 gaf deze problemen, de v10 bleek van telfort te zijn en niet van KPN, monteur heeft deze vervangen voor een v10a. Alles (lees signalen) deed het netjes. Binnen een paar minuten na instellen viel de WiFi weg. Daarna niet meer te vinden. Enkel na reset. Dan een enkele minuut verbinding en dan niks meer! Al due stappen en checks hebben we gedaan en doorlopen. Hoe krijgen wij die wifi aan de praat?
icon

Beste antwoord door LianAin 20 September 2019, 17:04

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Tja, het is een ding met bugs, het forum staat er vol mee...
Ik heb ze gelezen, je wordt er niet bepaald vrolijker van.. Nu nog een oplossing willen lezen in jip en janneke taal... Dat zou te gek zijn... Echt te gek.. Want die ik heb namelijk nog niet op dit volle forum kunnen lezen.
Reputatie 7
Nu nog een oplossing willen lezen in jip en janneke taal... Dat zou te gek zijn... Echt te gek.. Want die ik heb namelijk nog niet op dit volle forum kunnen lezen.
Koop een Fritz!Box.
Reputatie 7
Hey @LianAin, welkom op het KPN forum. Balen dat je geen stabiele verbinding met WiFi kunt krijgen. Ik lees ook de berichten dat het (soms) niet optimaal werkt, anderen hebben daar weer minder / geen last van. Misschien kunnen we hier toch nog proberen het aan de gang te krijgen. Je geeft aan dat het na een reset wel even werkt. Met welk apparaat krijg je geen verbinding op draadloos internet? Op welke plekken in huis krijg je de verbinding niet tot stand?
Hey @LianAin, welkom op het KPN forum. Balen dat je geen stabiele verbinding met WiFi kunt krijgen. Ik lees ook de berichten dat het (soms) niet optimaal werkt, anderen hebben daar weer minder / geen last van. Misschien kunnen we hier toch nog proberen het aan de gang te krijgen. Je geeft aan dat het na een reset wel even werkt. Met welk apparaat krijg je geen verbinding op draadloos internet? Op welke plekken in huis krijg je de verbinding niet tot stand?
Inmiddels zijn we op dag 4, tal van telefoontjes en chats verder en vandaag na 25 minuten in de wacht gezeten te hebben, met mijn voorgenomen laatste poging voor ik het Kpn contract wilde ontbinden, kreeg ik een jongeman aan de telefoon die gelijk doorhad waar het 'm wrong. Veranderde onze frequentie, hielp met verbinden en jawel we hadden toegang tot onze WiFi! Daarna heeft hij onze telefoonlijn hersteld en tot nu toe, 👌. Ik vind persoonlijk dat hij opslag verdiend.
Fijn weekend gewenst! 🌞
Reputatie 7
Yeah @LianAin. Bedankt voor de terugkoppeling. Fijn dat collega van de Klantenservice door een frequentie wissel het heeft opgelost. Klasse! Ik zal 'm het compliment doorgeven. Misschien niet helemaal hetzelfde als opslag, maar zeker leuk om het weekend mee in te gaan. Goed weekend!

Reageer