Beantwoord

Geen brief over aansluiting glasvezel ontvangen

  • 14 October 2019
  • 4 reacties
  • 268 keer bekeken

Goededag,ik heb n vraag voor mijn moeder. Zij heeft nog steeds geen brief gehad voor de aansluiting van glasvezel met een code om op internet bij kpn in te loggen

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 18 October 2019, 11:28

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Patrieske65 Goed dat je je moeder wilt helpen, maar ik ben bang dat ik je niet helemaal begrijp. Wat wil je precies voor je moeder regelen en wat heeft ze van ons nodig? 

Zou je het [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] van haar gegevens willen voorzien? Ik heb haar naam, haar postcode / huisnummer, haar mobiele nummer en haar klantnummer nodig. (Uiteraard zijn de gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Jullie willen toch glasvezel aanleggen en dan moet je n brief krijgen met een code die je op internet moet invullen, die heeft ze niet gehad. Ik heb haar gegevens in het profiel gezet.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik neem het even over van mijn collega.:slight_smile:

Ik heb zojuist een privebericht verstuurd met daarin een code om toestemming te geven om op het adres van jouw moeder glasvezel aan te leggen. Laat je ons weten of het is gelukt?

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor je privébericht. Wat goed dat het alsnog gelukt is om aan te geven dat er bij jouw moeder thuis glasvezel aangelegd mag worden. Als je in de toekomst nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer