Beantwoord

Geen data in noodpakket!

  • 10 May 2021
  • 7 reacties
  • 286 keer bekeken

Hetzelfde probleem als door Kimmieee omschreven. Ik ben het helemaal met haar eens ! Ik word er helemaal gek van kan niet eens fatsoenlijk thuiswerken!! Telefonisch contact met kpn werkt ook heel slecht! Telkens verbreekt de verbinding! Vandaag al vier keer gebeld. Het is ongelooflijk.Ben er helemaal klaar mee.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 11 May 2021, 11:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Yasminekpn. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment zonder internet zit. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel en heb het daarom gelijk voor je nagekeken. Ik zie dat je vanmiddag (na het aanmaken van dit topic) verder bent geholpen door een collega. Hij heeft dit doorgegeven aan een achterliggende afdeling. Doorgaans wordt een extra bundel binnen 24 uur toegevoegd. Als dit niet het geval is dan horen wij dat graag.

24 uur duurt echt veel te lang! Ik heb nu een kpn simkaart gekocht want in elk gesprek wordt dat gevraagd. En krijg sms. Zie afbeelding. Maar er is nog steeds niks bijgeschreven. Nu zegt een andere kpn medewerker dat het niet mogelijk is en dat je kpn mobiel abo nodig hebt. Met het simkaartje wat ik heb gekocht kan het niet, weer 10 euro verspild.  En intussen betaal ik bijna 70 euro per maand door voor mijn all in thuis pakket..deze ellende duurt ruim drie weken. En ik kan niet eens fatsoenlijk thuiswerken, dit kost mij mn baan zo!

 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je toelichting @Yasminekpn, helaas werkt de gratis 100GB bundel niet op prepaid nummers! Deze kunnen we alleen toevoegen aan mobiele nummers met een abonnement. 
Ik heb voor de zekerheid nog een keer het verzoek ingediend de bundel van je Noodpakket dongel op te waarderen. Helaas kan ik de verwerking daarvan echt niet bespoedigen. Zodra de bundel toegevoegd is krijg je daar een bevestiging van per sms.

Jullie nemen je klanten niet serieus! Elke medewerker zegt wat anders en ik besteed mega veel tijd aan het continue bellen met jullie. En de situatie hierboven omschreven is al helemaal belachelijk. De medewerker zegt het kan wel en wordt geregeld en ik krijg zelfs sms maar nu zeggen jullie o t kan toch niet. En ik heb nu al meerdere keren gebeld ook over opwaarderen mobile wifi noodpakket maar daarover nooit bericht of bevestiging.

Waarom maken jullie van jullie probleem mijn probleem?! De noodoplossing is nauwelijks een oplossing te noemen. Ik ben jaren betalende klant en nu laten jullie mij volledig in de steek!

En ik blijf maar de hoofdprijs doorbetalen. Zeer teleurstellend dit allemaal al bijna een maand. In de tussentijd kan ik nog steeds niet werken. Dit is pure inkomstenderving! Zo verlies ik mijn baan!!

Ik ga op zoek naar een nieuwe provider. Want bij KPN blijven voor de service is echt het meest achterhaalde idee ever! 

Reputatie 7
Badge +17

Het spijt me dat mijn collega's je verkeerd hebben geïnformeerd. Voor zover bij ons bekend is, kan een Altijd Online Bundel van 50 of 100 GB alleen aan geregistreerde KPN Compleet/Hussel nummers worden toegekend. En je kunt je alleen voor KPN Compleet/Hussel aanmelden met een mobiel abonnement. Ik begrijp dat mijn collega wel geprobeerd heeft om een databundel toe te kennen, maar dit is niet gelukt. Ik kijk daarom graag voor je na of ik je misschien een alternatief kan bieden. Zou je het mobiele nummer onder ‘persoonlijke opmerkingen’ in jouw forumprofiel willen zetten? Dan ga ik voor je aan de slag.

Omdat je geen mobiel abonnement bij KPN hebt, heb je ook een Direct Online Pakket aangeboden gekregen. Het opwaarderen van het noodpakket duurt maximaal 24 uur, al gebeurt dit doorgaans sneller. Als je nog steeds niets hebt, dan lijkt het me goed als ik hier opnieuw naar ga kijken. Heb je voor mij misschien ook nog het 097-nummer van de simkaart in de mifi router? Ook deze mag je onder ‘persoonlijke opmerkingen’ in jouw forumprofiel zetten.

Ik heb ook een nieuwe afspraak met een installatiemonteur ingepland. Deze komt morgen 12 mei tussen 13.00 en 15.00 uur. Mocht dit niet uitkomen, laat het weten, dan gaan we kijken of we de afspraak naar een later moment kunnen verplaatsen.

Als laatste snap ik heel goed dat je niet wilt betalen voor iets wat je niet kunt gebruiken. Ik wil je daarom alvast aanbieden om te kijken naar een passende tegemoetkoming wanneer jouw diensten weer werken. We kunnen dit op dit moment nog niet berekenen, omdat we niet precies weten wanneer je weer online bent. Maar zodra je weer online bent, kunnen we hier uiteraard naar kijken.

Ik heb nu Wi-Fi en wil de afspraak met de monteur inplannen. Het is voor mij niet mogelijk op dat tijdstip morgen. Kan het eerder of later op de dag?? Of desnoods donderdagochtend? Ik wil dit nu voor eens en altijd opgelost zien.

Ook wil ik graag weten wat jullie als KPN voor ogen hebben als tegemoetkoming?! Het vertrouwen is ontzettend geschaadt. Het is bizar hoe dit gelopen is. Ook zijn medewerkers erg vrijpostig geweest met hun suggesties om "dan maar op kantoor te gaan werken" of met loze beloftes en slechte adviezen. 

Glasvezelmonteur komt vandaag langs terwijl zijn vriendin in corona quarantaine zit. Hoe kun je zo iemand laten werken dat is tegen GGD corona richtlijnen! Ik maak me zorgen, hij droeg geen mondkapje en hield geen afstand.

De reden waarom ik ook zo woest ben is omdat ik dit nóóit zou verwachten. Bij mij had KPN een prima reputatie maar dat was omdat ik jullie tot nu toe gelukkig ook niet proactief nodig had.

Mijn verhuizing heb ik ruim op tijd doorgegeven en ik ben erg geduldig geweest. Maar als tijdens een meeting met mijn leidinggevenden de wifi uitvalt want noodpakket data is niet bijgeschreven en ik daarvoor ook ruim 4.5 dag niet heb kunnen werken dan ben ik het ook zat. Mijn eigen mobiele abonnement databundel heb ik ook al verbruikt voor de rest van deze maand omdat ik genoodzaakt was om die een dag als hotspot in te zetten.  Toen was alles op!

Ook mijn geduld en vertrouwen.

Kortom: Het is een zware teleurstelling geweest.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb net geprobeerd te verplaatsen, ik kan het niet. Ik heb even met de planning gebeld, maar die heeft geen plekjes vrij op de momenten dat jij wil. Mijn advies is om dan zelf zo snel mogelijk even te bellen met 0800-0402 om een geschikt tijdstip te vinden. Dit zodat het opgelost kan worden. Want begrijp heel goed dat je dat wilt. 

Als de monteur is geweest kunnen wij ook wel kijken naar een gepaste tegemoetkoming voor alles. Want ik begrijp je boosheid. Hoor graag van je als de monteur is geweest.Â