Beantwoord

Geen diensten, geen goede aanbieding

  • 23 June 2020
  • 17 reacties
  • 536 keer bekeken

23-6-2020

op 10-6-2020 geen internet geen telefoon geen email. gebeld met kpn  een storing kan gebeuren natuurlijk. volgende dag storing op gelost . behalve bij mij . ik had wel tv . monteur geweest... maar het werkt nog steeds niet.  lig aan de software van kpn ze hadden een update gedaan.  we gaan kijken wat we kunnen doen een week later werd ik gebeld of ik geen ander abonnement wilde anders kon hij het niet oplossen. ja maar ik heb nu sommige voordelen zoals bv gratis spotify . ja sorry dat kan nu niet meer dat is niet bij de nieuwe abonnementen . kan wel korting geven zodat ik daar geen last van zou hebben maar na een jaar gaat die korting er van af:(  oke gedaan want anders heb ik niks. nu 23-6-2020 heb ik nog niks ze wachten op een update . en dit na zeker 30 jaar lid te zijn van deze provider. (vandaag wel mijn email kunnen bereiken). ze verwachten wel dat ik betaal aan de eind van deze maand zeker. hmm.. geloof dat een ander provider toch wel weer een kans maakt.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 27 June 2020, 11:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @frenn, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat is niet de bedoeling! Begrijp ik nu dat jouw diensten vanaf 10 juni niet werken? Want dat is al een lange tijd.. Wat betreft de korting en het abonnement, wanneer er een nieuwe verbinding opgestart moet worden kunnen we technisch gezien niet het 'oude' abonnement terugkrijgen. Maar we kijken graag mee wat hiervan de oorzaak is en wat we voor jou kunnen betekenen hierin. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en bereikbaarheidsnummer? 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @frenn Ik zie dat je niet hebt gereageerd op de vraag van Susan. Word je al via een andere weg geholpen? Laat het gerust weten als we nog iets voor je kunnen doen! 

Ja Zeker heb ik  gereageerd op de vraag van Susan en heb netjes alles ingevuld die zelfde avond nog 

En nee nog geen internet en geen telefoon 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @frenn, ik lees hier terug dat het ticket momenteel geëscaleerd is en bij de afdeling Spoed en Herstel ligt. Inhoudelijk kan ik je hier verder helaas niet echt mee helpen en moet je voor verdere vragen doorverwijzen naar hen. 
Per sms zou je een telefoonnummer en toegangscode moeten hebben gekregen. Klopt dat?

Ja dat klopt sms gekregen en gebeld maar ze wachten op een update inmiddels 5 dagen verder .en nog niks ze zeggen daar we wachten op een update .ondrr tussen kunnen ze wel een rekening sturen van mijn maand abonnement.pfff..

Reputatie 7
Badge +30

De collega's van Spoed en Herstel zullen ook, nadat dit is opgelost met je kijken naar een vergoeding voor de tussenliggende periode, Frenn. Ondertussen zie ik hier dat de huidige verwachting is dat je op de 29e weer diensten gaat hebben. Ik wil je dan ook vragen dat, en verder contact van de collega's van Spoed en Herstel, af te wachten.

Ik heb geen andere keuze dan wachten dat doe ik al 19 dagen zonder telefoon en internet .maar sinds 5 dagen heb ik wel mijn email terug .

 

Reputatie 7
Badge +20

Ah, erg fijn dat de mail in ieder geval weer terug is, het begin is er dus! Laat je morgen weten of de rest het dan ook weer doet, en of de afdeling Spoed en Herstel contact met je heeft gehad over een vergoeding?

Eindelijk na 3 weken internet en telefoon.

Wel een nieuw abonnement helaas

oude was de Spotify gratis hoe nu verder moeten we nog afwachten 

Reputatie 7
Badge +20

Ah fijn dat dat in ieder geval opgelost is. Helaas kunnen we de oude contracten technisch niet meer aanbieden. Heb je mijn collega's nog gesproken over een vergoeding?

Eigenlijk vindt ik dat geen goed antwoord  dat het technisch niet meer gaat op basis van het oude contract want je zet gewoon neer zoveel korting dat gelijk is aan het bedrag wat je kwijt ben aan bv Spotify en klaar is kees .

dat is nou het gene wat mij nou zo ontstemd

Technische gezien had ik deze maand niet hoeven te betalen .maar dat doe ik toch omdat ik anders als wanbetaler te boek bij BKR  sta .na 30 jaar trouw te hebben betaald .

 Het wordt later wel verrekend.

En daarom zodra dit contract is afgelopen (want ik moet een jaar wachten want ik zit er weer een jaar aan vast )  ben ik er wel klaar mee na 30 jaar kpn klant geweest te zijn . 

Zeker na 3 weken geen telefoon geen internet en 2 en halve week geen email .En alleen maar omdat jullie een update hebben gedaan ergens achter de schermen..

Mvg.groetjes 

 

Reputatie 7
Badge +24

Wat was hier nu precies gebeurt eigenlijk? Dat topicstarter een nieuw abonnement af moet sluiten om een "storing" te verhelpen klinkt heel raar. Als ik het zo lees lijkt het haast alsof iemand anders een abonnement heeft afgesloten op het adres van topicstarter. En dat daarom het abonnement van topicstarter is stopgezet. 

Nick 83 ja wie zal het zeggen.ik weet het ook niet .

Reputatie 7
Badge +20

@frenn het is ontzettend spijtig dat dit zo gelopen is inderdaad. Heb je mijn telefonische collega's hier ook nog over gesproken?

@Nick83 Kort samengevat is er administratief iets niet goed gelopen waardoor de verhuizing van @frenn niet goed doorgelopen is. 
De backoffice heeft een nieuwe order in moeten dienen om alles aan te laten sluiten.

Welke verhuizing ? Ik heb geen verhuizing gehad woont er al 14 jaar 

Collega's heb ik gesproken .

Tja wij kunnen er ook niks aan doen .

Maar ik heb wel tegemoet koming gekregen van van bijna 19 dagen .

En 6 maanden korting .maar of ik na die 6 maanden nog goedkoper uit ben dan nu dat weet ik nog niet .we gaan het zien allemaal .

 

Reputatie 7
Badge +20

Excuses, ik had niet helemaal goed gekeken. De “verhuizing” was een administratieve wijziging om de aansluiting te repareren.