Beantwoord

Geen diensten, maar wel facturen

  • 14 April 2021
  • 7 reacties
  • 56 keer bekeken

Goede dag!  Help me alstublieft om dit probleem op te lossen. Hoe kan ik mijn betalingen annuleren? Ik kan uw bedrijf nergens voor betalen!  Er was geen internet en dat zal er ook niet zijn, dus waar moet ik voor betalen?

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 14 April 2021, 21:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @lebedo4ek, welkom hier. 

Ik begrijp dat je betaalt voor een abonnement die niet geleverd wordt? Dat is niet zo fijn. Snelste weg is om even te bellen met 0800-0402. 

Via deze weg kan ik je ook helpen, zou je dan jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt dan kijk ik mee. Kun je dan nog wel wat specifieker uitleggen wat er precies aan de hand is. 

Ik zal proberen de situatie uit te leggen, maar als je het systeem controleert, zul je alles begrijpen. Feit is dat het CPN-bedrijf zes maanden lang heeft geprobeerd me een internetverbinding tot stand te brengen ... Maar tot mijn spijt was het niet mogelijk om doe het !!!Er was geen internet en die zal er ook niet zijn, er is een probleem met de kabel, ik vraag u mij te helpen mijn betalingen 4 maanden van tevoren te annuleren!Als de klant de service niet heeft ontvangen, wat moet ik dan betalen voor 161,13 euro? Regards,Olga

Reputatie 7
Badge +16

We willen je graag verder helpen maar dat kan niet zonder klantgegevens en een toelichting op wat er precies aan de hand is… Zonder jouw klantgegevens kunnen wij jouw gegevens er niet bij pakken. Wil jij of je gegevens (klantnummer, postcode en huisnummer, naam en geboortedatum) invullen in jouw Forum profiel en hier toelichten wat er precies aan de hand is of met ons bellen via 0800 0402? Alvast bedankt!

My klantgegevens is ********************** .er was geen internetsignaal op dit adres, geen van uw medewerkers kon het vaststellen, dus ik heb al uw apparatuur teruggestuurd naar KPN en het contract opgezegd.maar ik ontvang nog steeds rekeningen, ik ga ze niet betalen! Je hebt me geen internetservice geboden!Best regards,Olga

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +16

Als jij je gegevens in je topic vermeld, staat het openbaar, dat lijkt mij niet de bedoeling, dus ik heb je gegevens verwijderd. 

Het abonnement is stopgezet per 23 februari 2021: dus je ontvangt verder geen facturen meer. Ik laat mijn collega's van de afdeling Klantenreacties uitzoeken wat er precies gebeurd is en of de openstaande facturen zonder betaling gesloten kunnen worden. Je krijgt vanuit hen een terugkoppeling op het mobiele nummer en/of e-mailadres wat bij ons bekend is en dat krijg je binnen 5 werkdagen. Laat je hier de uitkomst weten, nadat je contact met hen hebt gehad?

Wat een zegen dat ik eindelijk werd gehoord, heel erg bedankt voor je hulp en steun!  Misschien zullen deze problemen met de kabel ooit worden opgelost ... maar voorlopig zullen we zonder internet zitten .. We zullen op zoek gaan naar een ander huis, helaas is dit de enige manier om internet te hebben!

Reputatie 7
Badge +16

Je wordt zeker gehoord :blush:! Even checken: heb jij een bevestiging ontvangen van ons dat er een klacht is ingediend?