Vraag

Geen diensten, monteur pas over 2 weken

  • 9 June 2019
  • 6 reacties
  • 189 keer bekeken

DSL op rood betekent dat er geen signaal op kabel staat. Hebben hier hetzelfde. Al een x of 8 gebeld. Niemand die kan helpen en de monteur kan pas over 14 dagen. Drama Geen internet geen tv 😠

Admin: eigen topic voor je berichten aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hier hetzelfde gedoe. Ook iets mis gegaan met het nieuwe abonnement. Backoffice is gesloten. Leuk lang weekend ( Pinksteren ) geen tv geen internet en een huis vol kinderen. Bedankt kpn voor jullie hulp 😒
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Martique, welkom op het forum! Ik heb je berichten afgesplitst en samengevoegd, dat maakt het gesprek net wat makkelijker. Je hebt je gegevens al ingevuld, dank daarvoor. Ik zie dat het gereed raken van je aansluiting nog niet is gelukt. Daarvoor is melding gemaakt bij de achterliggende afdeling. Die gaan hier verder naar kijken hoe ze dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Daar is op dit moment nog geen update van. Dus ik kan je nu ook alleen maar vragen nog even af te wachten. Ik controleer morgen opnieuw voor je.
Eindelijk weer internet. Zelf opgelost door de herstelknop en de resetknop tegelijk 10 seconden in te drukken. Modem start dan een paar keer opnieuw op en ik heb weer internet na 8 dagen Dat niemand dit weet van de KPN Jammer.
Reputatie 7
Badge +30
Fijn om te horen dat je nu volledig bent aangesloten, Martique! Het resetten van de Experia Box kan helpen inderdaad. Dat zorgt ervoor dat deze opnieuw probeert te koppelen met het systeem en zo je diensten te activeren. Dat had je ook eerder geprobeerd (tenminste, dat staat hier), maar toen werkte het niet.

Het tegelijk indrukken van herstel en reset doet niet specifiek iets anders. Het triggert dan zowel het herstelproces als het resetproces. En in zo'n geval gaat de reset voor. Gelukkig was in dit geval dan nu ook achter de schermen alles klaar en kon de activatie goed doorlopen 🙂
Bedankt voor jou reactie Erik.

Dat ben ik niet helemaal met jou eens , het normale resetten heb ik al wel 30 x gedaan maar dat werkte niet. Resetten en tegelijk de herstelknop ingedrukt houden 10 seconden werkte wel .
Hij wist de oude opgehaalde inlog gegevens en instellingen en haalt deze opnieuw op.
En daar zat ook de fout want er stonden telfort gegevens in , de oude provider dus van mij.
Als je inlogde op de experiabox stond er ook bij internet , deze parameters zijn niet geschikt voor telfort.Maar het werkt nu gelukkig en ik hoef geen week te wachten op een monteur dus die is weer afgebeld.
Reputatie 7
Badge +30
Klopt dat resetten eerst niet werkte. Dit omdat er achter de schermen ook nog wat aangepast moest worden. Daardoor pakte het systeem jouw Experia Box niet als deze zich, na een reset, probeerde aan te melden. Nadat die aanpassing is gemaakt werd je Experia Box herkend na de laatste reset en kon op dat moment de correcte configuratie worden ingeladen en de activatie voltooid worden. Dat viel toevallig samen met jouw laatste reset, waarbij je dan ook de herstelknop tegelijkertijd hebt ingedrukt.