Geen diensten na verhuizing

  • 1 March 2021
  • 4 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik ga het maar eens via deze weg proberen. 1 februari jl. ben ik verhuisd. Ik heb een kpn internet en tv pakket aangeschaft en netjes de modem ed. geinstalleerd. Internet deed het niet, dus maar even bellen met de klantenservice. De aansluit datum stond verkeerd in het systeem dus de volgende werkdag zou het dan toch in gaan. Je raad het al, geen internet de volgende dag! Na meerdere keren bellen, in de wacht staan, verbinding verbroken, opnieuw bellen kreeg ik als noodoplossing extra MB’s op mijn telefoon maar er moest natuurlijk wel gekeken worden wat het probleem was. Monteur kwam op 10 februari langs en was ontzettend vriendelijk en behulpzaam maar je raad het al weer, geen internet & tv.. Wat blijkt de kabel (geen glasvezel) aan de buitenkant van het huis is waarschijnlijk stuk. Vanwege de kou en vorst zou de afspraak voor een monteur die de grond in kan en mag nog even duren, dus kreeg ik een noodpakket van digitenne en een mobile wifi dongel opgestuurd. De afdeling die gaat over dit soort werkzaamheden moet mij bellen voor een afspraak, maar tot op heden (1 maart) ben ik nog niet gebeld. Ik heb zelf al meerdere keren met de klantenservice gebeld en elke keer krijg ik hetzelfde antwoord dat ik op de lijst sta, ze zijn er mee bezig, heb nog even geduld mevrouw. Dat geduld is inmiddels op. Ik woon nu een maand in mijn nieuwe huisje en heb geen internet en televisie en dat is behoorlijk vervelend als je door de huidige corona maatregelen vrijwel al je tijd thuis moet doorbrengen! 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons forum, @Pascale215, goed dat je ons gevonden hebt! Ik kan me voorstellen dat het geduld op is na een maand en dat je wel een oplossing wilt. Zeker in deze tijd is het extra belangrijk om een internetverbinding te hebben. Ik begrijp dat er al stappen zijn ondernomen, maar je wacht nog steeds. Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb geen seintje gekregen, maar zie wel dat je jouw profiel hebt ingevuld. Aan de hand hiervan ben ik op onderzoek uit gegaan. Ik zie dat jouw casus op dit moment is bij een achterliggende afdeling. Voor is helaas niet inzichtelijk wat zij allemaal doen. Ik heb daarom een e-mail gestuurd om navraag te doen. Zodra ik meer informatie heb, kom ik bij je terug.

Hoi Denise, 

Ik zie je reactie nu net pas! Ik heb na weer een aantal telefoontjes van mijn kant weer het bericht gekregen om even geduld te hebben.. Nu kwam ik 2 dagen geleden thuis en zag ik dat de stoep open was geweest, dus ik met grote hoop toch maar even de modem opnieuw aangezet. En jawel! er komt signaal door! Internet en tv doet het dus eindelijk na bijna 5 weken. Net contact gehad met kpn, want ik vind het wel raar dat er dan werkzaamheden worden gedaan, maar de bewoner daar geen bericht van krijgt.. Hoe had ik kunnen weten dat de reden dat de stoep open was, om mijn kabel te repareren? In ieder geval bedankt dat je voor mij hebt gekeken! 

Reputatie 7
Badge +17

Wat ontzettend fijn om te lezen dat je eindelijk weer gebruik kunt maken van jouw diensten! Wel vreemd dat je niet geïnformeerd bent over de werkzaamheden en dat je dit zelf hebt ondervonden toen je zag dat de stoep open geweest was. Niet de reguliere gang van zaken, maar het belangrijkste is dat het weer werkt!