Beantwoord

Geen diensten op de tuinvereniging

  • 29 November 2019
  • 8 reacties
  • 129 keer bekeken

Goede morgen,

Op 23 november een storing door gegeven voor onze tuinvereniging. De afspraak gemaakt voor de monteur op 25 november tussen 12.00- 14.00 uur, telefoonnummer opgegeven om mij van te voren te bellen zodat er dan iemand aanwezig zou zijn, Niemand gehoord, andere dag gebeld, een half uur aan de lijn gehangen, verbinding verbroken. Geprobeerd te chatten, lukte, adres, bank en eind cijfer van de bankrekening door gegeven maar men kwam hier ook niet verder mee. De penningmeester heeft het daarna geprobeerd en is ook niet gelukt om wederom een afspraak te maken met een monteur. We zijn nu bijna een week verder en is het probleem nog steeds niet opgelost en verdiend KPN hier dan ook zeker geen schoonheidsprijs mee. Het gaat om vaste telefoon en internet.

De voorzitter D.B.

 

 

 

 

  

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 3 December 2019, 11:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @omatje . Welkom op het forum.

Erg jammer dat dit zo loopt. Ik wil graag voor je kijken wat er aan de hand is. Jij bent ook de contractant? 

Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?

Hallo Erwin,

Ik kan het profiel niet invullen, de contractant is op 23 november veranderd op naam van de penningmeester. Ik heb dit bericht vanaf mijn eigen computer thuis verstuurd.

Reputatie 7
Badge +28

Zet dan de naam en het adres van de penningmeester in het profiel. . 

Goede morgen,

De penningmeester heeft 30 november gebeld en maar 3 maal in de wacht gestaan. Eindelijk contact, toen alles doorgegeven en na een kwartier werd er gezegd dat de monteur  een kaartje had achter gelaten in de brievenbus met een nummer er op. In welke bus is een vraagteken. Dus is het probleem tot heden nog steeds niet opgelost.  Blij met het antwoord? Nee dus.

Omatje

Hoi @omatje . Ik wil graag in contact komen met de contractant. ( of iemand die alle relevante gegevens kent → postcode/huisnummer + contractnaam + Rekeningnummer ).

Als je die gegevens in het profiel zet ( vrije veld onderin ) dan kan ik je vast verder helpen. Zet er ook even een contact telefoonnummer in. 

Admin: gegevens in profiel gezet.

Reputatie 7
Badge +24

In uw profiel zetten @omatje, niet hier. De link naar uw profiel heeft u in de eerste reactie al gekregen.

Ik kan helaas geen abonnement vinden. Dat heeft er misschien mee te maken dat ik alleen particuliere contracten kan vinden. Ik vermoed dat jullie iets zakelijks bij KPN afnemen.

Er is een speciaal zakelijk forum: https://zakelijkforum.kpn.com/  Je zou hier de vraag opnieuw kunnen stellen (en alvast je profiel invullen, dan helpen ze je sneller)

De telefonische ingang van zakelijk is 0800 0403. 

Excuses dat ik je hier niet verder mee kan helpen.