Beantwoord

Geen DSL op experia box

  • 9 May 2019
  • 2 reacties
  • 433 keer bekeken

Sinds vandaag heb ik ineens geen internet meer. Lampje DSL brandt niet, services brandt oranje, internet brandt niet.
opnieuw opstarten en spanning er af halen haalt niets uit. Heeft iemand nog een tip?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 10 May 2019, 21:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19
Dat klinkt niet goed. Heb je de experiabox al een keer gereset? Probeer dat dan eerst. Werkt het dan nog niet bel dan de klantenservice. 0800-0402. Of wacht hier op een medewerker maar dat duurt doorgaans 48uur. Een beller is sneller.
Hoi @Wenlau . Welkom op het forum!
Dat klinkt inderdaad niet goed! Zo te zien was het even flink mis.
Ik zag dat je je profiel al had ingevuld en ik heb je lijn doorgemeten. Het lijkt er op dat je weer verbinding hebt. Klopt dat? Ik hoop uiteraard van wel.
Mocht er toch nog iets mis zijn, laat het weten! Voor snelle 24/7 ondersteuning raad ik je wel 0800 0402 aan. De KPN medewerkers van het forum zijn niet altijd aanwezig.