Beantwoord

Geen ethernet / internet op experia box V9

  • 28 April 2019
  • 4 reacties
  • 146 keer bekeken

Sinds twee dagen heb ik geen internet, dus ook geen draadloze tv van KPN!
Ik zie dat het ethernet lampje niet brandt, ook niet na veelvuldig resetten.
Wie o wie weet de oplossing??
icon

Beste antwoord door Joep1965 28 April 2019, 10:06

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +19
Een kpn medewerker reageert doorgaans binnen 48 uur. Misschien kan je beter de klantenservice bellen. 0800-0402.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Gorissen
Goed advies van Joep
Een beller is inderdaad sneller.
Wil je hier geholpen worden vul dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Klantenservice gebeld! Morgen komt een monteur! Thanks voor de tips 👍
Reputatie 7
Badge +21
@Gorissen, fijn om te lezen dat er al een monteur is aangevraagd. Ik ga er vanuit dat het morgen dan opgelost gaat worden 😉 In ieder geval nog een fijne zondag verder!

Reageer